Peugeot, krom toho, že na autosalonu ve Frankfurtu ukázal svoje kupé, přivezl i speciální edici modelu RCZ.
Lví kupé, které Peugeot stvořil, se do prodejů nejprve podívá jako limitovaná edice zvýrazněná některými karbonovými prvky.
Pod kapotou bude každému z dvou set limitovaných kusů tlouct motor 1,6 THP o výkonu 156 koní.
Jasným poznávacím znamením bude rozsáhlé použití karbonu, ovšem jen jako dekoru. Pokryta tímto moderním materiálem tak bude střecha, typický rys ponesou i zrcátka a brzdové třmeny.
Matně chromovanou úpravu budou mít i 19palcová kola. Tmavé díly budou kontrastovat s perleťově bílou karoserií.
Všech 200 kusů v ceně téměř 900 tisíc korun je docela samozřejmě v plné výbavě, proto si posádka pohoví v kožených sedačkách s vyhříváním, na cestu jim budou svítit bi-xenonová přední světla a cestu jistě zpříjemní kvalitní audioaparatura.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.