Toyota ve svým hybridním snažení neustává. Nejnovějším výtvorem tu bude koncept Toyoty Auris a to s hybridním ústrojím z Priusu.
Auris se tak stane vedle Priusu druhým dostupným hybridem v řadách Toyoty.
Pohonné ústrojí pochází s poslední generace Toyoty Prius, což znamená benzínový motor 1,8 litru, kterému notně vypomáhá elektromotor.
Auris dovádí do dokonalosti systém solárních kolektorů na střeše, které dodávají energii ventilaci zaparkovanému autu, dokážou ale elektřinou zásobovat i drobnou elektroniku, například nabíjet zapojený mobil.
Když už tu máme důraz na ekologii, automobilka vylepšila aerodynamiku rodinného hatchbacku, což má na spotřebu paliva jistě pozitivní dopad.
Také světla z LED diod jen jen obrazem toho, že na spotřebu se myslelo všude.
Otázkou je kolik z oněch vychytávek se dostane do produkce. Ta začne za necelý rok v továrně ve Velké Británii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?