Citroën má v plánu vybudovat vedle hlavní řady modelů s písmenem C ještě paralelní řadu s písmeny DS. Luxusnější citroeny se brzy rozrostou o druhý model.
Koncept, od kterého jsme přinesli jen před několika dny první snímek, se představí ve Frankfurtu jako koncept DS Revolte.
Už samotné označení DS naznačuje, že půjde o model stojící v řadě luxusnějších a stylovějších vozů, kterou nedávno založil model DS3, který se ve Frankfurtu ukáže ve své finální verzi.
Podle vzhledu můžeme usoudit, že pravděpodobně půjde o budoucí vůz s označením DS2 stojící pod aktuálním DS3. Vzhledem se snažili designéři trochu přiblížit ke vzhledu legendární kachny, modelu 2CV. Stejný plán ostatně anoncovali už před pár lety u dnes odcházející generace Citroënu C3.
Vzhledem k rychlosti, s jakou se Citroën DS3 objevil z konceptu na trhu můžeme očekávat, že do roka a do dne tu máme DS2 v plné kráse. Zatím se musíme kochat snímky konceptu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?