O malém vozu, který hodlá Lexus vyrábět, jsme již napsali víc než dost. Přesto to nestačí, automobilka si pro nás totiž přichystala novou skicu.
Malý lexusek se pomalu chystá a po řadě článků nám konečně poslala oficiální skicu jak bude novinka asi tak vypadat.
Na autosalonu ve Frankfurtu uvidíme koncept vozu, opravdová a sériová verze se bude chystat na jeden z blízkých autosalonů, pravděpodobně do Ženevy příští rok na jaře.
Jak jsme informovali již dříve, novinka pravděpodobně dostane jméno CT. Spekulace stále panují okolo pohonu, jsme velmi zvědaví, zda automobilka bude přesně cílit na BMW první třídy a použije pohonu zadních kol, nebo zda se spokojí s předokolkou. Kdybych měl hádat, tipoval bych, že japonský výrobce vyzve BMW na přímý souboj.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.