Suzuki chce své pozice získat ve třídě větších sedanů. Po úspěchu poslední doby ve třídě menších vozů proto velí útok i novým modelem Kizashi.
Suzuki Kizashi se má podle všeho oficiálně představit zítra. To ale nebránilo firmě Road Race Motorsports v tom, aby snímky vystaveného vozu vynesli na světlo světa.
Jméno Kizashi ještě není definitivní. Odvozujeme ho od trojice konceptů tohoto jména, které se v nedávné době postupně představily.
Vzhled vychází z energií nabité přední masky, která nezakrývá svoji příbuznost s modelem SX4.
Pohled zezadu nemáme, nicméně boční pohled naznačuje podobně velké svítilny jako vepředu.
Velikostí by Kizashi mohlo konkurovat vozům jako Volkswagen Jetta nebo Škoda Octavia.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?