Zdrcující zpráva. Projekt Alfa Romeo MiTo je pozastaven. Co to znamená? Je mrtev? Může se ještě někdy oživit?
Podle všeho za odložení může hospodářská recese, která z koncernu odčerpala příliš mnoho peněz.
Alfa Romeo se slavnou závodní minulostí se v poslední době v této oblasti příliš nevytáhla. Až s nástupem supersportu 8C Competizione se zdálo, že se začne situace měnit.
Na trh přišlo sportovní MiTo a očkevala se velmi žhavá verze GTA. ta měla nabídnout na svoji třídu neskutečný výkon 230 koní dopovaných turbem.
Bohužel, je ale blbá doba. Na prestižní projekty není peněz nazbyt a tak to vypadá, že i vývoj "gétéáčka" se zastavil. Snad jen na krátkou dobu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?