Toyota oznámila, že má v plánu představit další hybrid do své nabídky. Stane se jím model Auris, který jen dostane zastavěnou hybridní technologii.
Novinka bude vedle Priusu další důležitou hybridní Toyotou, která má upevnit postavení tohoto výrobce na trhu.
Auris, který nahradil dříve velmi populární Corollu, bude na rozdíl od Priusu určen především pro Evropu, zatímco těžiště Priusu je za oceánem.
Důležitý model by se na trh měl dostat na podzim tohoto roku. O jeho pohonném ústrojí nic nevíme, ale dá se čekat, že ústřední součásti budou pocházet z Priusu. Ten má pod kapotou motor 1,8 o výkonu 98 koní, kterému sekundují dva elektromotory.
Další hybridní Toyotou v pořadí by se mělo stát SUV RAV4.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.