„I v dubnu tak pokračoval růstový trend z března, který nastartovalo šrotovné zavedené po rapidním poklesu odbytu v lednu a únoru,“ uvádí sdružení.
Za první čtyři měsíce letošního roku bylo na Slovensku zaregistrováno 27 086 aut, což je meziročně o 12,78 procenta méně. Ještě v prvním čtvrtletí byl však meziroční propad 25,58 procenta.
Pořadí nejžádanějších značek nových osobních a malých nákladních aut na slovenském automobilovém trhu vede po prvních čtyřech měsících Škoda s tržním podílem téměř 15 procent. Druhé místo si upevnil Peugeot s 9,35 procenta, na třetí místo postoupila Kia s 7,63procentním podílem. Čtvrtý je Renault s téměř sedmiprocentním podílem, dále Citroën s 6,74 procenta, Volkswagen 5,72 procenta, Suzuki 5,74 procenta, Ford 5,48 procenta, Hyundai 4,86 procenta a desítku nejúspěšnějších uzavírá Toyota/Lexus s 4,77procentním podílem.