Ikona balkánskych ciest, Yugo Koral, sa rozlúčil so sériovou výrobou. Srbský hatchback, ktorý sa vyrábal v Kragujevskej továrni ukončil svoju púť po viac než dvadsiatich rokoch výroby a poputuje do múzea automobilky.
V srbskej továrni sa v minulom týždni odohrala ešte jedna zaujímavosť, je ňou ukončenie výroby ďalšieho modelu - Zastava Skala 55.
Srbská továreň sa teraz sústreďuje na prípravu výroby lacných, cenovo dostupných vozidiel Fiat, v blízkej budúcnosti sa tu bude vyrábať Zastava 10, čo nie je nič iné, než „prezlečený“ Fiat Punto Classic.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?