Jedenáct otázek, na které by měl umět odpovědět každý majitel auta. Dnes je zodpoví majitel psa.
Kdo jsem a co dělám:Vítek Čermák, produkční v kabelové televizi
Jakým autem jezdím:Škoda Oktávija fkombíku ftédéíčku
Proč zrovna tohle auto:Protože jsem potřeboval velké auto, abych měl v čem vozit štěně, ze kterého měl vyrůst velepes. Čokl pak dorostl sice jen velikosti menšího pudla, ale už jsem si na kombíka tak zvykl, že bych neměnil. Vždycky se mi do něj vsechno vejde, nehledě na to, kolik věcí vezu, což je výhodička.
Jak ho mám dlouho:Rok
Předtím jsem měl:Totéž, ale slabší a starší. Takže jsem si auto vlastně jenom omladil, posilnil a frčím dál v tom, na co jsem zvyklý a co mi vyhovuje.
Parkuju:Na ulici před barákem. Předtím jsem měl Defendlock, ale hrozně mě štvalo, že musím pokaždé před i po jízdě dělat zdlouhavý "rituálek". Tak jsem tentokrát vozejk zabezpečil tajným čudlíkem na přívod benzínu. Nejlevnější, ale relativně účinný systém. A vyplatil se. Jednou jsem auto našel s dírou po zámku ve dveřích a vypáčenou spínací skříňkou. Stačilo dovnitř strčit šroubovák, otočit a jelo by se. Kdyby tam nebyl ten čudl, který ten zmetek naštěstí nenašel.
Nejradši bych měl (jenom tak pro radost, bez ohledu na praktičnost):´67 Mustang Shelby GT 500
Nikdy bych nechtěl mít:Auto svých snů a zároveň strach s ním jezdit.
Kým se nechávam nejradši vozit:Sám sebou. Nikomu jinýmu tolik nevěřím.
Koho/co vozím nejčastěji:Mýho superčokla. Je s ním v autě děsná sranda. Když mu otevřu okýnko, Bifidus z něj vládne jako mafiánský boss, rozšafně poštěkává na chodce a vůbec mu v tu chvíli patří celý svět. Jednou jsem okno otevřel zrovna ve chvíli, kdy se vedle auta na chodníku promenádoval nějaký psí frajírek. Biftek vystartoval a než jsem se na něco zmohl, vyskočil za jízdy z okna. Naštěstí na sedadle spolujezdce seděla velmi duchapřítomná kámoška. Hrábla po psovi reflexivně rukou a zachytila ho v letu za ocas. Z fyziky každý ví, co se stane s horizontálně letícím psem, který v setině vteřiny nedobrovolně zabrzdí na nulu - Bifťour s ocasem uvnitř auta a tělem venku se jak dlouhý tak zastavený rozplácl zvenku auta o dveře a potupně visel za ocas z okna jako pytel blech. Ti kořeni se psem venku se regulérně počurali smíchy (zkuste si tu situaci představit z pohledu venkovního pozorovatele), my poté, co jsme Bifa vtáhli zpátky do auta, taky.
Svému autu bych nepřál:Aby se těm šmejdům zlodějským podařilo mi ho ukrást a rozebrat na atomy na vrakáči.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.