Novinky Audi na autosalonu IAA Frankfurt 2003

ar1, 10. září 2003, 13:26 Google+

Pro letošní frankfurtský autosalon připravila automobilka Audi několik významných premiér:

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Audi Le Mans quattro

Představujeme Vám fascinující studii supersportovního vozu Audi Le Mans quattro, který nese zřetelné rysy trojnásobného vítěze závodu na 24 hodin v Le Mans Audi R8.

Srdcem 1,9 m širokého a 4,37 m dlouhého konceptu je uprostřed uložený pětilitrový desetiválec V10 biturbo s přímým vstřikováním benzinu FSI, který při otáčkách 6800 min-1 dává výkon 449 kW/610 k. Především díky mohutnému točivému momentu, vrcholící na hodnotě 750 Nm už při 1750 min-1, je dynamika tohoto silničního dravce doslova fascinující: Z 0 na 100 km/h zrychluje za 3,7 s a na 200 km/h vystřelí během pouhých 10,8 s. Přesto, že maximální rychlost je z bezpečnostních důvodů omezena na 250 km/h, je vůz projektovaný na rychlost 345 km/h.

Fascinující studie Le Mans dokládá technologickou vyspělost automobilky Audi, získanou z množství vítězství na závodních tratích. Audi tak znovu dokládá oprávněnost svého firemního sloganu "Náskok díky technice".


A2 1.4 TDI

Nová verze se vznětovým tříválcem, jehož výkon se zvýšil na 66 kW/90 k. Nový model lze snadno odlišit podle výraznějšího krytu servisního modulu.


A3 1.6 FSI

Zážehový motor o objemu 1,6 l dostal systém přímého vstřikování benzinu, jeho výkon činí 85 kW/115 k. Z 0 na 100 km/h zrychluje Audi A3 poháněné tímto motorem za 10,9 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 196 km/h. Průměrná spotřeba činí jen 6,5 l/100 km. V ČR již je možné objednávat za cenu od 625 000 Kč.


A3 3.2 quattro

Vlk v rouše beránčím: Motor o výkonu 184 kW/250 k propojený s revoluční převodovkou DSG dělá z tohoto modelu skutečného atleta třídy prestižních kompaktů. V ČR již je možné objednávat za cenu od 1 020 000 Kč.


Audi S4 Cabriolet

Dvojí emoce v jediném voze: Kabriolet chytne za srdce většinu motoristů, jeho silný motor V8 o výkonu 253 kW/344 k zase zaručuje skutečně ryzí požitky i těm nejnáročnějším řidičům. Hliníkové zavěšení a stálý pohon všech kol zlepšují trakci a bezpečnost.


A8 3.0 / A8 3.0 quattro

První šestiválec v modelové řadě Audi A8. Tento hliníkový agregát o výkonu 162 kW/220 k dokonale zapadá do nabídky pohonných jednotek řady A8.

V ČR již je možné objednávat za cenu od 1 998 000 Kč a od 2 108 000 Kč v případě verze quattro.


A8 3.0 TDI quattro

Audi patří v segmentu vznětových motorů k absolutní špičce. Přesvědčuje o tom i novým agregátem TDI, který je poprvé vybavený vstřikovači s piezoelektrickým ovládáním. Šestiválec o výkonu 171 kW/233 k, propojený s šestistupňovou převodovkou tiptronic a pohánějící všechna čtyři kola prostřednictvím systému quattro, plní emisní limity normy Euro 4.

Zdroj: Audi CR

Vytisknout

Diskuze: Novinky Audi na autosalonu IAA Frankfurt 2003

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

GM Europe se restrukturalizuje - anotační foto

GM Europe se restrukturalizuje

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud