Americký výrobce elektromobilů Tesla svolává téměř 30.000 vozů Model X kvůli možným problémům s airbagem. Informovala o tom podle ČTK agentura Reuters, která se odvolává na zprávu podniku pro americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA).
Nastavení senzorů ve svolávaných automobilech může vést k tomu, že airbag u sedadla vedle řidiče se v případě nehody při nízké rychlosti nesprávně aktivuje. Problém vyřeší úprava softwaru, uvedla firma.
Tesla už tento měsíc svolala více než 40.000 vozů Model S a Model X kvůli hrozbě výpadku posilovače řízení při jízdě po nerovných silnicích.
Tesla, v jejímž čele stojí podnikatel Elon Musk, je největším výrobcem elektromobilů a nejhodnotnější automobilkou na světě. Musk, který nedávno koupil internetovou firmu Twitter, je v současné době nejbohatším člověkem na světě. Podle indexu miliardářů, který sestavuje agentura Bloomberg, dosahuje aktuální hodnota jeho majetku 181 miliard dolarů (zhruba 4,25 bilionu Kč).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?