Až 800 motocyklů americké značky Harley-Davison dnes dopoledne projede centrem Prahy. Jízda se uskuteční v rámci desátého ročníku Prague Harley Days, který v pátek začal na pražském Výstavišti a potrvá do neděle. Motorkáři podle ČTK projedou od Výstaviště například magistrálu, Václavské náměstí nebo Masarykovo nábřeží.
Motocyklisté se začnou od 9:00 řadit v dolní části Výstaviště a zhruba po hodině a půl by měli vyrazit směrem do centra Prahy. Projedou Veletržní a Bubenskou ulicí, následně zamíří na Hlávkův most, dále budou pokračovat po magistrále, odkud přejedou na Václavské náměstí. Tam je v plánu zastávka. Z Václavského náměstí by pak měly pokračovat Sokolskou a Žitnou ulicí na Karlovo náměstí a poté po Masarykově nábřeží a přes Čechův most zpět k Výstavišti.
Jízda je podle organizátorů určená nejen pro majitele motocyklů Harley-Davidson, ale pro jezdce všech značek, a to třeba i na skútrech. "Spanilá jízda je každoročně obrovský zážitek, za kterým na Prague Harley Days vyráží řada motorkářů," uvedl při srpnovém představování akce organizátor Jaroslav Vavřina.
Vyjížďka zahájí druhý den Prague Harley Days. Oficiální zahájení akce bude v sobotu ve 13 hodin na hlavním pódiu umístěném opět na Křižíkově fontáně v dolní části Výstaviště. I letos je akce propojená s Burgerfestem, který desáté výročí oslavil loni.
Až do neděle se k akci připojily i české ozbrojené síly. Armáda na ní vystavuje současnou i historickou techniku. K vidění tak je třeba bojové vozidlo pěchoty Pandur, samohybná kanónová houfnice DANA, bojové vozidlo Kajman nebo raketový protiletadlový systém RBS-70. Z vojenských motocyklů jsou součástí výstavy například stroje Hradní stráže nebo historické vojenské motocykly ze zahraničí.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?