Nezávislý designér Vladislav Luzin ukázal skici Buchanky v moderním provedení. Terénní dodávka na nich vypadá skvěle.
UAZ-452 se bez výraznějších konstrukčních změn vyrábí více než půl století bez. Její design je mírně řečeno morálně zastaralý. Výraznější modernizace by pro Uljanovskij Avtomobilnyj Zavod byla tak náročná, že s ní nikam nespěchají. To však nebrání domácím a ani zahraničním designérům ve fantazírování o moderním výkonu "bochníku".
V Luzinově představě moderního UAZu se půl století starý vůz proměnil v retro-futuristický minivan, ve kterém je však kontinuita obrazu jasně vysledována. Linie karoserie, působivá světlá výška, masivní prahy a obrovská terénní kola dodávají Buchance modernější vzhled, a přitom ji nezbavují jejího charakteristického, na první pohled rozpoznatelného, vzhledu.
Designer nezapomněl ani na interiér, který za vnějším vzhledem nikterak nezaostává. Interiér je proveden v bílé barvě a svým stylem tak trochu připomíná Teslu. Zejména obrovský vertikální displej multimediálního systému na středové konzole odkazuje na amerického výrobce, a též absence spojkového pedálu napovídá, jaký pohon si Luzin pro svůj výtvor představuje.
Vůz je koncipován pro sedm lidí v konfiguraci 2+2+3. Uprostřed jsou dvě samostatně stojící otočná kapitánská křesla, za nimiž se nachází lavice pro tři osoby. Sedadla jsou instalována na lyžinách, což naznačuje velké množství možností uspořádání a konfigurací.
Bohužel je nepravděpodobné, že by se tyto obrázky někdy staly skutečnými. Pro automobilku UAZ to však může být dobrý příklad pro další směr vývoje, protože většina uživatelů webu hodnotila tyto návrhy velmi pozitivně.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?