Podle informací ČTK se německé automobilky Audi a BMW zajímají o koupi britského výrobce luxusních sportovních vozů McLaren Automotive. Informoval o tom v polovině listopadu podle agentury Reuters německý list Automobilwoche, ale bez upřesnění zdrojů.
Informoval o tom v polovině listopadu podle agentury Reuters německý list Automobilwoche, ale bez upřesnění zdrojů.
Automobilwoche uvedl, že automobilka BMW by začátkem prosince měla zahájit jednání s bahrajnským státním fondem, který vlastní 42 procent McLarenu. List upozornil, že automobilka Audi se zajímá také o divize McLarenu působící v závodech formule 1.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?