Minulý pátek, to jest 30.9. v 19:23 byla spuštěna registrace na Letní edici Gumbalkanu pro rok 2022. Jak probíhala si můžete přečíst zde.
Již delší dobu na sociálních sítích pozoruji poloorientační off-road rallye neoff-roadovými vozy. Tato myšlenka je mi velmi blízká a snímky z předchozích ročníků mě utvrdily v tom, že dalšího ročníku se musím zúčastnit. Minulý pátek v 19:23 začínala registrace a já byl již půl hodiny předem na stránkách gumbalkan.cz, abych se stihl přihlásit včas. Pár minut před oficiálním spuštěním jsem začal být trochu nervózní, jelikož účast je omezená a gumbalkan má jen na Instagramu přes 15 200 sledujících.
Konečně nastala hodina "Há" tedy minuta dvacátátřetí a... A spadl web. Chytaly se mě infarktové stavy a snažil jsem se stránky znovu a znovu načíst. Internet mi na střídačku tvrdil, že nastala chyba, že webová doména vlastně neexistuje a jestli mám zájem si ji zaregistrovat, že se na stránkách pracuje... Prostě peklo. Po asi 15 minutách jsem to vzdal a od té doby zkoušel znovu načíst přibližně co 10 minut. Nakonec jsem měl štěstí a okolo 21. hodiny se mi zaregistrovat povedlo.
Tento týden jsem se spojil s ředitelstvím Gumbalkanu, zda by mi prozradili, kolik účastníků se zaregistrovalo a za jak dlouho byly registrace rozebrány. Na můj dotaz se mi dostalo této odpovědi. "Účastníků je registrováno 400 a vyprodalo se to přibližně za 17 minut. Teda až po hodině a půl trvajícím výpadku serveru." Takže jsem měl nakonec velké štěstí, že se mi registrace povedla a příští rok můžu jet.
Ostatně nejlépe o spadnutí webu pro velký zájem hovoří fotka v titulku tohoto článku, kterou jsem si vypůjčil přímo z instagramu Gumbalkanu. Teď už jen vybrat káru, která má tu správnou známku punku a těšit se na léto.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.