Gumbalkan: Registrace byla neskutečný boj, ale jedeme!!

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 7. října 2021, 10:22 Google+

Minulý pátek, to jest 30.9. v 19:23 byla spuštěna registrace na Letní edici Gumbalkanu pro rok 2022. Jak probíhala si můžete přečíst zde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gumbalkan

Gumbalkan | foto: Gumbalkan

Sdílejte článek

Již delší dobu na sociálních sítích pozoruji poloorientační off-road rallye neoff-roadovými vozy. Tato myšlenka je mi velmi blízká a snímky z předchozích ročníků mě utvrdily v tom, že dalšího ročníku se musím zúčastnit. Minulý pátek v 19:23 začínala registrace a já byl již půl hodiny předem na stránkách gumbalkan.cz, abych se stihl přihlásit včas. Pár minut před oficiálním spuštěním jsem začal být trochu nervózní, jelikož účast je omezená a gumbalkan má jen na Instagramu přes 15 200 sledujících. 

Konečně nastala hodina "Há" tedy minuta dvacátátřetí a... A spadl web. Chytaly se mě infarktové stavy a snažil jsem se stránky znovu a znovu načíst. Internet mi na střídačku tvrdil, že nastala chyba, že webová doména vlastně neexistuje a jestli mám zájem si ji zaregistrovat, že se na stránkách pracuje... Prostě peklo. Po asi 15 minutách jsem to vzdal a od té doby zkoušel znovu načíst přibližně co 10 minut. Nakonec jsem měl štěstí a okolo 21. hodiny se mi zaregistrovat povedlo.

Tento týden jsem se spojil s ředitelstvím Gumbalkanu, zda by mi prozradili, kolik účastníků se zaregistrovalo a za jak dlouho byly registrace rozebrány. Na můj dotaz se mi dostalo této odpovědi. "Účastníků je registrováno 400 a vyprodalo se to přibližně za 17 minut. Teda až po hodině a půl trvajícím výpadku serveru." Takže jsem měl nakonec velké štěstí, že se mi registrace povedla a příští rok můžu jet. 

img-responsive

Gumbalkan | foto: Gumbalkan

Ostatně nejlépe o spadnutí webu pro velký zájem hovoří fotka v titulku tohoto článku, kterou jsem si vypůjčil přímo z instagramu Gumbalkanu. Teď už jen vybrat káru, která má tu správnou známku punku a těšit se na léto. 

Vytisknout

Diskuze: Gumbalkan: Registrace byla neskutečný boj, ale jedeme!!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Honda X-ADV

Test Hondy X-ADV, napříč třídami

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud