V prvních dvou měsících letošního roku zaznamenaly nové modely značky Peugeot na evropském trhu mimořádné výsledky: Peugeot 208 se stal nejprodávanějším vozem a Peugeot 2008 obsadil čtvrté místo. Oba modely se tak dostaly do první pětky bestsellerů v Evropě.
Peugeot 208 se již druhý měsíc v řadě dostal do čela žebříčku nejprodávanějších automobilů v Evropě. Je to také poprvé v historii značky, kdy je první jak v měsíci, tak i kumulativně.
Test Peugeot 208 1.2 Pure Tech
I Peugeot 2008 dosáhl vynikajícího výsledku, v rámci měsíčních prodejů obsadil třetí a kumulativně za rok 2021 čtvrté místo, což představuje nárůst o 64 % oproti roku 2020, a to na trhu zaznamenávajícím pokles o 21 %.
Test Peugeot 2008 1,5 BlueHDi
Umístění na vrcholu žebříčku je povzbudivé, protože naposled obsadil tuto pozici vůz značky Peugeot v březnu 2008. Je to výsledek vytrvalé práce, kterou po několik let odváděly všechny týmy značky.
V době, kdy Peugeot obnovuje své logo a uvádí na trh nový Peugeot 308, potvrzuje úspěch obou uvedených modelů segmentu B správnost strategických rozhodnutí značky.
Peugeot představil nové logo
Také v České republice oba zástupci „dvojkové“ řady odolávají silné konkurenci a podávají dobré prodejní výkony, zejména pak Peugeot 2008, který za první dva měsíce letošního roku registroval meziroční nárůst o 89,3 % a obsazuje 4. pozici v segmentu B. Peugeot 208 rovněž meziročně rostl, a to o 19,7 %. V rámci svého segmentu je na 12. místě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.