Vyhlášený nouzový stav a s tím související epidemiologická a hygienická opatření donutily pořadatelský tým Autoklubu Vsetín – město v AČR k nepopulárnímu rozhodnutí. RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín, která měla být posledním závodem Liqui Moly Rallysprint Série a Poháru 2+ a předposlední soutěží MČR v rally historiků, se 24. října 2020 neuskuteční.
Vsetínští pořadatelé do posledních momentů „bojovali“ za zdárné odjetí soutěže. Ta měla s jedinou servisní zastávkou obsahovat šest měřených testů, na třech úsecích, s délkou 61,34 kilometrů. Bezproblémový průběh Rally Morava ve Šternberku navíc ukázal, že to je při dodržení striktních pravidel reálně proveditelné. Ovšem omezení, která platila minulý týden, jsou aktuálně výrazně zpřísněna a vzhledem k tomu je absolvování soutěže nereálné.
„Včerejší opatření vlády ČR a Ministerstva zdravotnictví definitivně překazila náš optimismus. Rally Vsetín se letos neuskuteční. Ani přesunutí na listopad nepřipadá v úvahu, nová povolení by nebylo možné v tomto šibeničním čase vyřídit. Samozřejmě je nám to moc líto kvůli soutěžícím a fanouškům, kteří se na náš závod těšili. Velké poděkování musím směřovat všem, kteří se na přípravách soutěže podíleli, obecním samosprávám a hlavně partnerům, kteří nás i v této těžké době podpořili. Jmenovitě pak společnostem RENTOR racing group a PARTR. Zároveň chci poděkovat prezidentovi Autoklubu ČR panu Šťovíčkovi a generálnímu sekretáři Tomáši Kuncovi, kteří se osobně snažili průběh a konání naší rally zajistit po stránce legislativy,“ reaguje na zrušení závodu ředitel Petr Gryger.
Oficiální stránka RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín je www.vsetinrally.cz, sledujte dále i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?