Vyhlášený nouzový stav a s tím související epidemiologická a hygienická opatření donutily pořadatelský tým Autoklubu Vsetín – město v AČR k nepopulárnímu rozhodnutí. RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín, která měla být posledním závodem Liqui Moly Rallysprint Série a Poháru 2+ a předposlední soutěží MČR v rally historiků, se 24. října 2020 neuskuteční.
Vsetínští pořadatelé do posledních momentů „bojovali“ za zdárné odjetí soutěže. Ta měla s jedinou servisní zastávkou obsahovat šest měřených testů, na třech úsecích, s délkou 61,34 kilometrů. Bezproblémový průběh Rally Morava ve Šternberku navíc ukázal, že to je při dodržení striktních pravidel reálně proveditelné. Ovšem omezení, která platila minulý týden, jsou aktuálně výrazně zpřísněna a vzhledem k tomu je absolvování soutěže nereálné.
„Včerejší opatření vlády ČR a Ministerstva zdravotnictví definitivně překazila náš optimismus. Rally Vsetín se letos neuskuteční. Ani přesunutí na listopad nepřipadá v úvahu, nová povolení by nebylo možné v tomto šibeničním čase vyřídit. Samozřejmě je nám to moc líto kvůli soutěžícím a fanouškům, kteří se na náš závod těšili. Velké poděkování musím směřovat všem, kteří se na přípravách soutěže podíleli, obecním samosprávám a hlavně partnerům, kteří nás i v této těžké době podpořili. Jmenovitě pak společnostem RENTOR racing group a PARTR. Zároveň chci poděkovat prezidentovi Autoklubu ČR panu Šťovíčkovi a generálnímu sekretáři Tomáši Kuncovi, kteří se osobně snažili průběh a konání naší rally zajistit po stránce legislativy,“ reaguje na zrušení závodu ředitel Petr Gryger.
Oficiální stránka RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín je www.vsetinrally.cz, sledujte dále i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.