Závěrečný podnik Liqui Moly Rallysprint Série a Poháru 2+ a předposlední závod Mistrovství ČR v rally historických automobilů se odjede pod názvem RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín. Vsetínská soutěže, kterou pořádá Autoklub Vsetín – město v AČR, je naplánována na víkend 23. – 24. října 2020.
V dnešní koronavirovou pandemií ovlivněné době jsou finance pro pořadatele automobilové soutěže alfou a omegou. I proto vsetínští pořadatelé ještě na poslední chvíli mění oficiální název soutěže, kde se promítne nový partner závodu, společnost RENTOR racing group.
„Jsem velmi rád, že se společností RENTOR racing navážeme na loňskou spolupráci. Jedná se o v motoristickém sportu dlouhá léta působící společnost, která se z prostředí domácího a světového motokrosu postupně etabluje i na českých soutěžních tratích. Za její podporu jsme obzvláště v dnešní době moc rádi,“ raduje se ředitel soutěže Petr Gryger.
Vzhledem ke zrušení úvodních závodů sezóny lze očekávat, že na RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín vyvrcholí letošní boj o titul v Poháru 2+, v rámci Rallysprint Série může o vývoji seriálu mnohé napovědět už víkendová Rally Morava ve Šternberku. Příjem přihlášek na vsetínský závod už je v plném proudu, uzávěrka je naplánována na půlnoc 18. října 2020. Aktuálně je přihlášeno už více než dvacet posádek, aktuálně nás nejvíce těší registrace bývalého vítěze a letošního polského vicemistra Grzegorze Grzyba, jenž osedlá speciál Škoda Fabia Rally2 evo. Odkaz na seznam přihlášených zde.
Pořadatelé připravili na posádky šest rychlostních zkoušek na třech známých úsecích. S jedinou servisní zastávkou čeká na účastníky 61,34 měřených kilometrů.
„Vzhledem k aktuální situace budeme s napětím sledovat průběh Rally Morava i další připravovaná omezení Ministerstva zdravotnictví, ale věříme, že při splnění nutných hygienických opatření závod odjedeme. Samozřejmě budeme soutěžící a fanoušky o dalších detailech průběžně informovat,“ uzavírá Gryger.
Aktuálně jsou na oficiálních stránkách soutěže www.vsetinrally.cz zveřejněna Zvláštní ustanovení a odkaz na oficiální přihlášku v licenčním systému AČR. Sledujte i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.