Závěrečný podnik Liqui Moly Rallysprint Série a Poháru 2+ a předposlední závod Mistrovství ČR v rally historických automobilů se odjede pod názvem RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín. Vsetínská soutěže, kterou pořádá Autoklub Vsetín – město v AČR, je naplánována na víkend 23. – 24. října 2020.
V dnešní koronavirovou pandemií ovlivněné době jsou finance pro pořadatele automobilové soutěže alfou a omegou. I proto vsetínští pořadatelé ještě na poslední chvíli mění oficiální název soutěže, kde se promítne nový partner závodu, společnost RENTOR racing group.
„Jsem velmi rád, že se společností RENTOR racing navážeme na loňskou spolupráci. Jedná se o v motoristickém sportu dlouhá léta působící společnost, která se z prostředí domácího a světového motokrosu postupně etabluje i na českých soutěžních tratích. Za její podporu jsme obzvláště v dnešní době moc rádi,“ raduje se ředitel soutěže Petr Gryger.
Vzhledem ke zrušení úvodních závodů sezóny lze očekávat, že na RENTOR racing – PARTR Rally Vsetín vyvrcholí letošní boj o titul v Poháru 2+, v rámci Rallysprint Série může o vývoji seriálu mnohé napovědět už víkendová Rally Morava ve Šternberku. Příjem přihlášek na vsetínský závod už je v plném proudu, uzávěrka je naplánována na půlnoc 18. října 2020. Aktuálně je přihlášeno už více než dvacet posádek, aktuálně nás nejvíce těší registrace bývalého vítěze a letošního polského vicemistra Grzegorze Grzyba, jenž osedlá speciál Škoda Fabia Rally2 evo. Odkaz na seznam přihlášených zde.
Pořadatelé připravili na posádky šest rychlostních zkoušek na třech známých úsecích. S jedinou servisní zastávkou čeká na účastníky 61,34 měřených kilometrů.
„Vzhledem k aktuální situace budeme s napětím sledovat průběh Rally Morava i další připravovaná omezení Ministerstva zdravotnictví, ale věříme, že při splnění nutných hygienických opatření závod odjedeme. Samozřejmě budeme soutěžící a fanoušky o dalších detailech průběžně informovat,“ uzavírá Gryger.
Aktuálně jsou na oficiálních stránkách soutěže www.vsetinrally.cz zveřejněna Zvláštní ustanovení a odkaz na oficiální přihlášku v licenčním systému AČR. Sledujte i naši facebookovou stránku Rally Vsetín.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.