Po velice vyrovnaném a dramatickém souboji vyhrála posádka EuroOil teamu Pech-Uhel Valašskou Rallye před tovární posádkou Škody Kopecký-Hloušek o pouhých 5,3 s.
Přesně jak v „desetinkách“ skončil jejich vzájemný duel na předchozí Bohemii, tak začal nový na Valašce. Pech vyhrál první vložku o 1,1s, Kopecký kontroval na další vítězstvím o 0,2s, aby třetí zajeli v neuvěřitelném naprosto shodném čase s rozdílem 0,0. Podobně to vypadalo na všech zkouškách. To vše v extrémním horku, což pořádně prověřilo fyzičku závodníků. Fanoušci i členové obou teamů netrpělivě mačkali v rukou mobilní telefony a zkoumali další zajeté časy. Čekalo se, která posádka nevydrží nastolené tempo a udělá sebemenší rozhodující chybičku. To se jako zázrakem nestalo, i když Václav Pech jednu pořádně horkou chvilku přiznává: „Na rychlostní zkoušce Bystřička, jsem špatně odhadl jeden z horizontů. Skočili jsme dál, než byl můj předpoklad a hlavně mimo ideální stopu. Naštěstí tam byl prostor smyk srovnat, ale tep jsem cítil až v krku,“ říká nyní již s úsměvem.
Po pětileté nadvládě továrního teamu na domácích tratích, jsou letošní naprosto vyrovnané souboje Pecha s Kopeckým opravdovou reklamou na motorsport. Drama od prvního do posledního metru závodu poutá velkou pozornost nejen skalních fanoušků a médií, ale i širší veřejnosti. Dalším závodem bude Rallye Pačejov koncem září.
ValMez Rallye 2020
1. Pech-Uhel EuroOil team 1:11:14,6
2. Kopecký-Hloušek ŠKODA Motorsport + 5,3
3. Mareš-Bucha Laureta Auto ŠKODA Team + 1:04,6
4. Černý-Černohorský Mogul Benzina Racing21 + 1:10,5
5. Jakeš-Machů Samohýl ŠKODA Team + 1:51,8
PR, www.VaclavPech.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.