VH Racing spoločne s posádkou Vlado Hanuš – Karolína Jugasová po premiére vo Vyškove predstavili nový Hyundai i20 R5 aj v Hustopečích na Morave. A treba povedať, že sa im medzi moravskými vinicami aj darilo.
Nový Hyundai po drobných úpravách, ktoré sa týkali bŕzd vyskúšal Vlado s Karolínou už v piatok dopoludnia na shakedowne. Po jeho absolvovaní avizoval, že „Shrek“ sa mu už viac pozdáva ako tomu bolo vo Vyškove. Po slávnostnom štarte v piatok podvečer už súťažné posádky vyštartovali zdolávať štvoricu rýchlostných skúšok, ktoré sa konali podvečer a v noci. Po ich odjazdení Vlado a Karolína figurovali na siedmom mieste absolútneho slovenského poradia a devätnástom v rámci celej rally súťaže.
„Štart do prvej etapy nám ukázal, že predsa len auto podvozkovo nebolo tak úplne ideálne nastavené ako som si myslel. Po dvoch rýchlostných skúškach však nasledoval servis, kde sa nám to už konečne podarilo doladiť. V nočných rýchlostných skúškach sme ale mali úseky, kde sme išli pomaly krokom, keďže tam bolo neskutočne veľa rozvíreného prachu. Nechceli sme autu zbytočne ublížiť a hlavne sme chceli prísť až do cieľa. Nakoniec z toho bolo siedme miesto absolútne v rámci slovenského poradia, takže spokojnosť,“ povedal Vlado Hanuš po dojazde do cieľa prvej etapy.
Na sobotu pripravil organizátor pre celé štartové pole ďalších šesť rýchlostných skúšok. Aj tie Vlado s Karolínou a „Shrekom“ zvládli, pričom do cieľa dojazdili na rovnakom umiestnení ako v piatok, čiže na siedmom mieste slovenského absolútneho poradia.
„Sobota bola rovnako dobrá. Drobný problém sme mali iba na jednej rýchlostnej skúške, čiže fajn. Postupne sme zrýchľovali a mne sa darí stále viac spoznávať auto. Myslím, že to bola dobrá voľba vsadiť na Hyundai,“ doplnil Vlado Hanuš po dojazde do cieľa.
Slovenské rally majstrovstvá pokračujú opäť o tri týždne, tentoraz to bude v rámci Rally Prešov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.