Nejen avizované horké počasí, ale také početná konkurence šestadvaceti „erpětek" v seznamu přihlášených čeká posádku ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMU na 15. ročníku Agrotec Petronas Rally Hustopeče.
Krásnou jihomoravskou soutěží, která startuje už tento pátek, vstupuje letošní Mistrovství ČR v rally do své druhé poloviny. Po třech domácích podnicích figuruje Filip Mareš se svým navigátorem Janem Hlouškem na průběžné druhé pozici absolutního pořadí a na výkony z předešlých soutěží by chtěl navázat i v Hustopečích. "V prvních třech podnicích mistrovství jsme stáli na podiu, pro jihomoravskou soutěž si proto neklademe jiné cíle. Jsme si ale dobře vědomi skutečnosti, že konkurence bude i přes neúčast továrního týmu ŠKODA velmi silná," řekl krátce před začátkem seznamovacích jízd Filip a pokračoval: „Celý tým udělal v přípravě maximum. Během testu jsme zkoušeli další věci, které by nás v Hustopečích mohly zrychlit. V autě se s Honzou cítíme skvěle a už se moc těšíme na samotný závod."
Agrotec Petronas Rally Hustopeče je mezi jezdci oblíbená nejen pro svou kompaktnost, ale i díky charakteru rychlostních zkoušek, které jsou v našich podmínkách ojedinělé. Díky termínu a teplému klimatu v okolí Pálavských vrchů ji tradičně doprovází horké letní počasí a podle předpovědi tomu v letošním ročníku nebude jinak. "Na úterním testu panovaly opravdu horké podmínky a stejné počasí nás nejspíše čeká i během závodu. S Filipem jsme si tak kromě auta a změn v nastavení, mohli ověřit také naší fyzickou připravenost. I v tomto ohledu jsme se snažili nic nepodcenit," uvedl jablonecký Honza Hloušek.
Patnáctý ročník Agrotec Petronas Rally Hustopeče startuje v pátek 14. června krátce před osmnáctou hodinou. Přijeďte podpořit posádku ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMU a sledovat souboje na krásných tratích mezi jihomoravskými vinicemi.
Zdroj: ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?