Zajímavé startovní pole slibuje vzrušující podívanou na 27. ročníku Rally Vyškov, druhém dějství seriálu Rallysprint série. Celkem se přihlásilo 114 posádek. To je o 21 více než v loňském roce. Na start se postaví hned 12 vozů divácky nejatraktivnější specifikace R5. Do klasifikace Mistrovství České republiky v rally historických automobilů je přihlášeno 17 posádek, v rámci Rallysprint série odstartuje 76 posádek, v klasifikaci Poháru 2+ uvidíme 16 posádek, o Pohár pořadatele bude závodit 5 posádek a seznam přihlášených do Opel Adam Cupu čítá 9 posádek.
Na vyškovské soutěži nebude chybět nikdo ze špičky Rallysprint série a Poháru 2+. Mezi hlavní adepty na absolutní vítězství řadíme loňského vítěze Romana Odložilíka s Fordem Fiesta R5, Martina Vlčka, který do Vyškova přiveze Hyundai i20 R5 nebo Jaromíra Tarabuse s mladoboleslavským speciálem Fabia R5. Z favoritů Rallysprint série lze jmenovat Adama Březíka, který odstartuje s Peugeotem 208 R2, Lukáše Nekvapila startujícího s Opelem Adam R2, Josefa Hartmanna s dalším Peugeotem 208 R2 nebo Tomáše Knápka s Opelem Adam R2. Rally Vyškov 2019 bude určitě zajímavou soutěží, čemuž nasvědčuje jak pestrost vozů ve startovním poli, tak i účast hned několika adeptů na vítězství v každé kategorii.
„S přihlášenými posádkami jsme velmi spokojeni. Sešly se nám zde špičkové vozy, na které se bude radost dívat. Navíc jsme zaznamenali rekord v rámci přihlášených posádek,“ říká při pohledu na přihlášené ředitel soutěže, Jaromír Palásek.
Rally Vyškov odstartuje první soutěžní vůz již v tuto sobotu v 9 hodin ráno na parkovišti v Tyršově ulici nedaleko Masarykova náměstí ve Vyškově. Vítěze pak přivítá po absolvování 7 rychlostních zkoušek na stejném místě v 17 hodin. Předpověď počasí zároveň předpovídá příjemné teploty, proto zveme všechny návštěvníky do Vyškova!
„Vše je připraveno. Čekáme, až sjede ze startovní rampy první soutěžní auto,“ hlásí předseda Hanáckého rally klubu v AČR, Ing. Ladislav Petráš a dodává: „Máme radost, že nám vyšel starosta města Vyškov vstříc. Navíc bude startovat první vůz. Účast přislíbil také senátor Ing. Ivo Bárek.“
Nejen pro ty z vás, kteří zůstáváte doma, připravuje náš hlavní mediální partner, redakce I-Motorsport.cz, rozsáhlou online reportáž přímo z místa dění doprovázenou živými vstupy, aktuálními fotografiemi a videi, ohlasy jezdců a spoustou dalšího.
Veškeré informace včetně map, časového harmonogramu nebo úplného seznamu přihlášených na Rally Vyškov 2019 jsou dostupné a budou postupně dále aktualizovány na oficiální webové stránce soutěže www.rallyvyskov.cz. Sledovat můžete také facebookový profil Rally Vyškov.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/Rally-Vyškov-1480278015549381/
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov/
Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.