Vážení příznivci rallyového sportu a SVK Rally Příbram, s politováním Vám oznamujeme, že jsme byli nuceni z organizačních důvodů zrušit přípravy 40. ročníku Rally Příbram. Tento rok se bohužel nepodařilo naplnit finanční rozpočet pro zdárné uspořádání této organizačně, ale i finančně nákladné sportovní soutěže.
Tímto bychom rádi poděkovali společnosti SVK Elektronik s.r.o. za výtečnou spolupráci a podporu naší rally v uplynulých třech ročnících, děkujeme i všem ostatním partnerům, městu Příbram, Středočeskému kraji, obcím, v jejichž území tratě vedly, spoluobčanům za toleranci, a v neposlední řadě i pořadatelům. Děkujeme, bez Vás všech by to nešlo.
Omlouváme všem fanouškům, hostům, posádkám i partnerům akce a pokusíme se tuto nucenou přestávku využít k zajištění finanční podpory na rok 2020 pro případný 40. ročník Rally Příbram.
Petr Šefrpředseda Organizačního výboru
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?