Vážení příznivci rallyového sportu a SVK Rally Příbram, s politováním Vám oznamujeme, že jsme byli nuceni z organizačních důvodů zrušit přípravy 40. ročníku Rally Příbram. Tento rok se bohužel nepodařilo naplnit finanční rozpočet pro zdárné uspořádání této organizačně, ale i finančně nákladné sportovní soutěže.
Tímto bychom rádi poděkovali společnosti SVK Elektronik s.r.o. za výtečnou spolupráci a podporu naší rally v uplynulých třech ročnících, děkujeme i všem ostatním partnerům, městu Příbram, Středočeskému kraji, obcím, v jejichž území tratě vedly, spoluobčanům za toleranci, a v neposlední řadě i pořadatelům. Děkujeme, bez Vás všech by to nešlo.
Omlouváme všem fanouškům, hostům, posádkám i partnerům akce a pokusíme se tuto nucenou přestávku využít k zajištění finanční podpory na rok 2020 pro případný 40. ročník Rally Příbram.
Petr Šefrpředseda Organizačního výboru
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?