Hustopeče patří bezesporu k tomu nejzajímavějšímu, co český nejvyšší mistrák nabízí. I v letošním roce došlo ke spojení se slovenským mistrovstvím a na startu se představilo více než 120 posádek z několika zemí. Kartami zamíchal již shakedown, kdy např. pro poruchu motoru musel odstoupit Václav Pech. Páteční etapa přinesla řadu odstoupení i zrušených rychlostních zkoušek. Sobota pokračovala v podobném duchu, navíc se přidalo i docela slušné horko. Prachu bylo také o poznání více, než v předchozích letech. Tentokrát to byl opravdu těžký ročník hustopečské rally. A pro vás jej zaznamenal redakční fotograf Jan Dušek.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.