Dvě auta z dílen Minařík racing na startu Mikuláš rally forever 2017 a obě i v cíli. Úspěšný start a příjemnou oslavu narozenin si užil Mojmír Mika, spokojený byl i Lukáš Langmajer.
Začátek prosince je na slušovicku věnovaný Mikuláš rally a ani letos tomu nebylo jinak. Tým pořadatelů Minaříků připravil pět rychlostních zkoušek na dvou úsecích v délce 29,5 závodních kilometrů. Před závodem se snesla na trať rally sněhová nadílka, která místy roztála a rychle zmrzla. Nejedna posádka si tak lámala hlavu nad tím, jak překonat ledové rychlostní zkoušky. Podobné myšlenky měli jistě i dva jezdci, kteří usedli do vozů připravovaných týmem mechaniků Lubomíra Minaříka. Vůz Renault Clio byl připraven pro dvojici Mojmír Mika s Radkem Minaříkem. Obzvláště pro Mojmíra to byl specifický start. „Mikuláš rally jsem si nadělil jako dárek k 40. narozeninám. Po sedmnácti letech jsem tedy znovu usedl do závodního auta, tentokrát do Renaultu Clio od Luby Minaříka. Ani ve snu jsem si nepředstavoval, že pojedu Slušovické Monte Carlo na ledu a sněhu. Všechny rychlostní zkoušky jsme úspěšně projeli a autu neublížili. Renault fungoval perfektně, ale na ledových zkouškách hodně často prohrabával. Misi jsem tedy splnil a mé poděkování patří spolujezdci Radku Minaříkovi za perfektní práci a celému týmu Minařík racing za přípravu auta i opečovávání během rally,“ prozradil nezvyklý dárek ke kulatým narozeninám Mojmír Mika. Pět rychlostních zkoušek posádka zvládla a v cíli byla hodnocena na 21. místě v kategorii 2WD a 4. místě ve třídě 8. Na své začátky v rally jistě zavzpomínal Lukáš Langmajer, když usedal do Hondy Civic VTi. Pouze podmínky alá Monte Carlo by pražský herec určitě radši vyměnil za teplé počasí. Lukáš slyšel diktát z úst Richarda Nasvadby a společně dokončili závod na 31. místě v kategorii 2WD a 3. místě ve třídě 18.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.