Václav Pech jun. se tento víkend nebude moci pokusit zopakovat některé z řady svých vítězství na „Setkání mistrů v Sosnové“ ani 25. listopadu na následujícím Pražském rallysprintu, přesto, že celý EuroOil-invelt team je na obě akce včetně jejich vozu Ford Fiesta R5 kompletně připravený a natěšený.
„Velice těžko se vyrovnávám s tím, že se nemohu ani jedné z těchto show, na závěr sezony, zúčastnit. Na Setkání mistrů jsme měli dokonce závodit proti sobě s tátou a na to jsme se oba obzvlášť těšili. Bohužel dnes čekám na konečný verdikt lékařů, zda musím podstoupit operaci vyhřezlé plotýnky nebo ještě další týden trpět a čekat zda zázračné ruce fyzioterapeutky mně pomohou,“ říká Václav Pech jun.
Pech má za sebou úspěšnou sezonu v soutěžích, kdy se po roční anabázi s Porsche vrátil zpět do čtyřkolky Ford Fiesta R5 a spolu s Petrem Uhlem dokázal vybojovat druhé místo v celkové klasifikaci Mistrovství České republiky v rallye.
„Trpím bolestí i tím, že zklamu všechny své fanoušky a příznivce motorismu při těchto dvou následujících exhibicích na závěr sezony. Všem se omlouvám a věřím, že si obě akce užijí. Budu vše sledovat alespoň na dálku,“ vzkazuje Pech jun.
Václav Pech vynechá Setkání mistrů poprvé od roku 2002 a Pražský rallysprint dokonce poprvé od roku 1998.
Autor: Media Václava Pecha
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?