Václav Pech jun. se tento víkend nebude moci pokusit zopakovat některé z řady svých vítězství na „Setkání mistrů v Sosnové“ ani 25. listopadu na následujícím Pražském rallysprintu, přesto, že celý EuroOil-invelt team je na obě akce včetně jejich vozu Ford Fiesta R5 kompletně připravený a natěšený.
„Velice těžko se vyrovnávám s tím, že se nemohu ani jedné z těchto show, na závěr sezony, zúčastnit. Na Setkání mistrů jsme měli dokonce závodit proti sobě s tátou a na to jsme se oba obzvlášť těšili. Bohužel dnes čekám na konečný verdikt lékařů, zda musím podstoupit operaci vyhřezlé plotýnky nebo ještě další týden trpět a čekat zda zázračné ruce fyzioterapeutky mně pomohou,“ říká Václav Pech jun.
Pech má za sebou úspěšnou sezonu v soutěžích, kdy se po roční anabázi s Porsche vrátil zpět do čtyřkolky Ford Fiesta R5 a spolu s Petrem Uhlem dokázal vybojovat druhé místo v celkové klasifikaci Mistrovství České republiky v rallye.
„Trpím bolestí i tím, že zklamu všechny své fanoušky a příznivce motorismu při těchto dvou následujících exhibicích na závěr sezony. Všem se omlouvám a věřím, že si obě akce užijí. Budu vše sledovat alespoň na dálku,“ vzkazuje Pech jun.
Václav Pech vynechá Setkání mistrů poprvé od roku 2002 a Pražský rallysprint dokonce poprvé od roku 1998.
Autor: Media Václava Pecha
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.