Václav Pech jun. se tento víkend nebude moci pokusit zopakovat některé z řady svých vítězství na „Setkání mistrů v Sosnové“ ani 25. listopadu na následujícím Pražském rallysprintu, přesto, že celý EuroOil-invelt team je na obě akce včetně jejich vozu Ford Fiesta R5 kompletně připravený a natěšený.
„Velice těžko se vyrovnávám s tím, že se nemohu ani jedné z těchto show, na závěr sezony, zúčastnit. Na Setkání mistrů jsme měli dokonce závodit proti sobě s tátou a na to jsme se oba obzvlášť těšili. Bohužel dnes čekám na konečný verdikt lékařů, zda musím podstoupit operaci vyhřezlé plotýnky nebo ještě další týden trpět a čekat zda zázračné ruce fyzioterapeutky mně pomohou,“ říká Václav Pech jun.
Pech má za sebou úspěšnou sezonu v soutěžích, kdy se po roční anabázi s Porsche vrátil zpět do čtyřkolky Ford Fiesta R5 a spolu s Petrem Uhlem dokázal vybojovat druhé místo v celkové klasifikaci Mistrovství České republiky v rallye.
„Trpím bolestí i tím, že zklamu všechny své fanoušky a příznivce motorismu při těchto dvou následujících exhibicích na závěr sezony. Všem se omlouvám a věřím, že si obě akce užijí. Budu vše sledovat alespoň na dálku,“ vzkazuje Pech jun.
Václav Pech vynechá Setkání mistrů poprvé od roku 2002 a Pražský rallysprint dokonce poprvé od roku 1998.
Autor: Media Václava Pecha
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.