Pomyslným mezníkem TrueCam MČR v rally 2017 bude už o nadcházejícím víkendu Agrotec Rally Hustopeče a ani na startu této soutěže nebude chybět posádka hájící barvy Autoklub Peugeot Rally Talent. Filip Mareš s Honzou Hlouškem se na jih Moravy přesouvají posilněni vítězstvím z posledního podniku MČR v Českém Krumlově a rádi by na tento výsledek navázali i při čtvrtém podniku českého mistrovství v okolí Hustopečí.
Semčický pilot Peugeotu 208 R2 ale zůstává nohama na zemi a je si vědom toho, že ani tentokrát na ně nečeká snadný úkol. „Od našeho posledního startu uběhl již téměř měsíc a tak se nemůžeme dočkat, až budeme znovu v „závodním režimu“. Jihomoravská soutěž patří navíc k mým oblíbeným. Jak už ale bývá ve dvoukolkách zvykem, sejde se znovu velmi kvalitní konkurence, tentokrát navíc posilněná o účastníky slovenského mistrovství. Očekávám tedy další velmi tvrdé souboje o každou vteřinu,“ říká Filip před startem a prozrazuje také ambice, se kterými do Hustopečí odjíždí: „V průběžném pořadí dvoukolek, třídy 6 i Peugeot Total Rally Cupu nám patří druhá příčka a na čelo nám stále pár bodů chybí. Rádi bychom tedy navázali na úspěch z Krumlova a naší bodovou ztrátu co nejvíce eliminovali,“ vzhlíží odhodlaně směrem k víkendu jezdec Autoklub Peugeot Rally Talentu.
Čekání na další díl TrueCam MČR v rally si Filip s Honzou zkrátili účastí na stále populárnější automobilové slavnosti Legendy, která se tradičně konala v pražských Bohnicích. V prostorách stánku Autoklubu ČR, ale i v rámci exhibičních jízd, se posádka prezentovala jako součást ACCR Czech Teamu české reprezentace a početný zástup návštěvníků si mohl prohlédnout také jejich Peugeot 208 R2 připravený týmem Gekon racing. Společně s dalšími 206 osobami rozšířili Filip s Honzou také registr potenciálních dárců kostní dřeně v rámci projektu „Jedu na dřeň“.
XIII. Agrotec Rally startuje v pátek podvečer v blízkosti Dukelského náměstí v Hustopečích a pro všechny účastníky je v první etapě připravena velká porce soutěžních kilometrů zahalených do tmy. Celkem na jezdce čeká 12 RZ o celkové délce 150 kilometrů a první vůz je v cíli závodu očekáván v sobotu krátce po 16. hodině. Autoklub Peugeot Rally Talent zve všechny své fanoušky nejen k tratím RZ, ale i do servisního zázemí, kde pro Vás budou připravené nové podpisové karty naší posádky.
Děkujeme partnerům týmu Autoklub Peugeot Rally Talent, kterými jsou Peugeot ČR, Total ČR, Gekon racing s.r.o., AP Freight, Pirelli, Faster magazine, Garáž.cz, MK-Racing – Performance & Motorsport, eWRC.cz.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.