V itineráři AGEUS Rallysprint 2017 najdeme rychlostní zkoušku s názvem Kopná, která nechyběla ani při jednom z předchozích dvaadvaceti odjetých ročníků rallysprintu v okolí Slušovic a Podkopné Lhoty. Tento základní stavební kámen trati nebude chybět ani při letošním třiadvacátém ročníku, jenž je zároveň úvodním podnikem šestidílného seriálu RI OKNA Rallysprint série. Pořadatelé z Rallysprint Klubu v AČR Podkopná Lhota připravili v rámci letošního ročníku příjemný bonus v podobě soutěže o nejrychlejší posádku v prostoru penzionu Kopná u autobusové točny nad Podkopnou Lhotou.
Pořadatelé zde připravili pro diváky supertip AGEUS Rallysprintu 2017 podoznačením divácké místo E. Posádky zde v prostoru autobusové točny po rychlém příjezdu projedou divácky přehlednou technickou pasáží a odbočí doprava k bývalému rekreačnímu zařízení Moravan. „Pro větší atraktivitu zde budeme měřit soutěžním posádkám aktuální rychlost v prostoru u autobusové točny pod penzionem Kopná. S tímto nápadem přišel pan Libor Malčík z Podkopné Lhoty, jehož firma vyrábí měřící radarové zařízení. Pro vítěze je připravena pro Valašsko přímo originální cena, dva litry pravé valašské slivovice,“ pověděl Radek Minařík, člen organizačního výboru AGEUS Rallysprint 2017.
Rychlostní zkouška Kopná se jede z Kašavy do Všeminy, měří 10,45 km a je nejdelší erzetou v itineráři rallysprintu. Pojede se jako rychlostní zkouška číslo 3 a 6. „Fanouškům rallysportu můžeme divácké místo pod penzionem Kopná vřele doporučit. Jedná se o atraktivní a přehledné místo, k dispozici bude občerstvení a WC. Nevýhodou je pouze přístup po trati rychlostní zkoušky výhradně před jejím uzavřením,“ upřesnil Radek Minařík. AGEUS Rallysprint 2017 startuje v sobotu 8. dubna v 9 hodin z náměstí Svobody ve Slušovicích, v cíli soutěže se objeví první vůz na stejném místě v 15:17 hodin. Další informace najdete na oficiální webové stránce www.rallysprintkopna.cz a v příštích tiskových informacích.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?