Loučení Agrotec Autoklubu se sezonou v rámci veletrhu sportovních potřeb a volnočasových aktivit SportLife bude mít pokračování. Po loňské premiéře se letošní II. ročník uskuteční 5. listopadu v areálu BVV Brno. V neděli 6. listopadu bude organizována samostatná jízda pravidelnosti historiků.
SportLife je veletrh sportovních potřeb a volnočasových aktivit, který se v areálu brněnského Výstaviště uskuteční ve dnech 4. - 6. listopadu 2016. Veletrh se věnuje sedmi základním tématům - Outdoor (turistika, horolezectví, aktivní pobyt v přírodě), Zimní sporty, Cyklistika, Vodní sporty a lodě, Indoor (raketové, míčové, halové a bojové sporty), Fitness (crossfit, aerobik, spinning, zdravá výživa, rehabilitace, masáže) a Adrenalinové sporty.
A právě v rámci adrenalinových sportů se veřejnosti prostřednictvím hustopečského Agrotec Autoklubu v AČR už loni premiérově představily soutěžní speciály. Soudobé i historické, téměř všehochuť „závoďáků“, které lze potkat na tratích českých šampionátů v rally.
Zdařilé spojení veletrhu a rallysportu se proto uskuteční i letos. Ve dnech 5. - 6. listopadu 2016 pod názvem AGROTEC SPORTLIFE RALLY SHOW 2016.
V sobotu 5. listopadu půjde o setkání jezdců a diváků v prostorách brněnského výstaviště, jehož součástí bude jízda po uzavřeném okruhovém testu o délce 2,7 km, při které se nebude měřit dosažený čas. Každá posádka absolvuje v průběhu dne nejméně čtyři průjezdy tímto úsekem (vždy 2 kola). Součástí úseku bude i průjezd brodem (dobrovolný) o výšce hladiny cca 5 cm. Cílem je užít si svezení a předvést divákům soutěžní techniku i jezdecké dovednosti.
Jednodenní vstupné do areálu BVV Brno je 130,- Kč. V této částky můžete navštívit všechny atrakce veletrhu SportLife Brno.
Soutěžní posádky najdou přihlášku na webových stránkách www.agrotecrally.cz. Uzávěrka přihlášek je 30. října 2016 ve 24:00 hod. Startovné ve výši 1.500,- Kč zahrnuje krytý servisní prostor, elektrickou přípojku a pojištění. Seznam přihlášených bude průběžně zveřejňován. Maximální počet přihlášených je stanoven na 40.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?