Právě proto jsme vytvořili projekt RallySafety+, jehož cílem je zvyšování bezpečnosti motorsportu a vytváření projektů a akcí, kterými chceme pomáhat.
Co nás přimělo k této myšlence?Většina veřejnosti v České republice má k motorsportu negativní až zaujatý postoj převážně kvůli bezpečnosti na silnicích. Protože se v této oblasti aktivně pohybujeme již řadu let, rozhodli jsme se připomenout lidem, že bezpečnost motorsportu ovlivňují všichni účastníci i oni sami.
Přestože je bezpečnost rally v České republice na velmi vysoké úrovni, je stále médii a veřejností silně kritizována. Bohužel i přes všechna bezpečnostní opatření při závodech umírají diváci. Pokud budeme chtít být konkrétní, tak za uplynulých 23 let zemřelo při rally celkem 11 diváků. Pokud to budeme chtít srovnat se silničním provozem, tak za první období tohoto roku (leden – květen) zemřelo 192 osob!
Proč v Česku stále převládá negativní postoj k motorsportu?Naše média ráda podávají nepřesné a zkreslené informace o skutečnostech, a jelikož mají silný vliv na naši představu a úsudek, vytváří tak v nás negativní postoj k motoristickému sportu a právě proto řada lidí rally odsuzuje.
„Přidejte se k nám a bojujme společně za bezpečnou českou rally!“
„Pomáháme motosportem“ a Vy?U příležitosti 46. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2016 jsme pro Vás připravili hned několik dobročinných projektů.
Prvním z nich je benefiční aukce „Pomáháme Motorsportem“, která bude probíhat na portálu www.aukro.cz v období od 14. 8. 2016 do 24. 8. 2016.
Mezi draženými předměty můžete najít například limitovanou edici kalendářů (spolu)jezdkyň s věnováním, dámské a dětské týmové oblečení Tarabus&Trunkát rally teamu, vlastnoručně podepsané týmové předměty Martina Prokopa, večeři se spolujezdkyní, svezení v závodních speciálech Ford Fiesta R5 a Citroën DS3 R3T Max s Ondřejem Bisahou, nárazník ze Škody Fabie S2000 Jana Kopeckého a Petra Starého z jejich vítězné Barum Czech Rally Zlín 2009, osobní věci s věnováním přední české spolujezdkyně Veroniky Havelkové, shakedown s Janem Talašem, autorský obraz s logem Českých Rallyových Srdcařů s vlastnoručními podpisy továrních jezdců Škody Motorsport Jana Kopeckého a Pontuse Tidemanda a mnohé další zajímavé rallyové artefakty.
Celý výtěžek z této aukce poputuje do Krajské nemocnice T. Bati ve Zlíně, konkrétně porodnímu oddělení na projekt MaléMimi, který pomáhá předčasně narozeným dětem a jejich rodičům. Další informace o projektu najdete na internetových stránkách www.malemimi.cz.
Nevybrali jste si žádný z dražených předmětů, a přesto chcete pomáhat?Pokud chcete přispět finančním obnosem, je Vám k dispozici náš RallySafety+ transparentní účet, kam můžete poslat libovolnou částku. Je jen na Vás, jakou částkou náš projekt podpoříte, každá koruna se počítá! :-)
číslo transparentního účtu: 115-2936590297/0100 (KB)
Můžete nám také pomoct zcela bezplatně! Budeme rádi, když naši akci podpoříte sdílením našeho profilu na Facebooku. Našim cílem je dostat se k co nejvíce lidem, kteří nás mohou podpořit a proto právě Vaše „sdílení“ nám může pomoct!
www.facebook.com/rallysafetyplus
Druhým z našich projektů je náramek RallySafety+Koupí silikonového náramku RallySafety+ získáte nejen originální módní doplněk, ale především podpoříte naši myšlenku a podílíte se na její realizaci. Veřejně se tak přihlásíte k našemu projektu a k dodržování všech pravidel a pokynů organizátorů. Buďte „bezpeční fanoušci“ a ukažte všem, že Váš život má hodnotu, a že si jej vážíte.
BEZPEČNOST = RALLY BUDOUCNOST, buďte bezpečnými fanoušky i Vy! :-)
Cena náramku je 70 Kč a bude možné jej zakoupit v průběhu Barum Czech Rally Zlín 2016 od našich hostesek, které se budou pohybovat mezi diváky v označených týmových trikách, takže je určitě nemůžete minout!
Náš projekt můžete podpořit i tím, že ostatním ukážete svůj náramek na sociálních sítích. Přidejte na svůj Instagram fotku s našim náramkem a hashtagem #rallysafetyplus a fotka se zobrazí na našem webu!
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.