Právě proto jsme vytvořili projekt RallySafety+, jehož cílem je zvyšování bezpečnosti motorsportu a vytváření projektů a akcí, kterými chceme pomáhat.
Co nás přimělo k této myšlence?Většina veřejnosti v České republice má k motorsportu negativní až zaujatý postoj převážně kvůli bezpečnosti na silnicích. Protože se v této oblasti aktivně pohybujeme již řadu let, rozhodli jsme se připomenout lidem, že bezpečnost motorsportu ovlivňují všichni účastníci i oni sami.
Přestože je bezpečnost rally v České republice na velmi vysoké úrovni, je stále médii a veřejností silně kritizována. Bohužel i přes všechna bezpečnostní opatření při závodech umírají diváci. Pokud budeme chtít být konkrétní, tak za uplynulých 23 let zemřelo při rally celkem 11 diváků. Pokud to budeme chtít srovnat se silničním provozem, tak za první období tohoto roku (leden – květen) zemřelo 192 osob!
Proč v Česku stále převládá negativní postoj k motorsportu?Naše média ráda podávají nepřesné a zkreslené informace o skutečnostech, a jelikož mají silný vliv na naši představu a úsudek, vytváří tak v nás negativní postoj k motoristickému sportu a právě proto řada lidí rally odsuzuje.
„Přidejte se k nám a bojujme společně za bezpečnou českou rally!“
„Pomáháme motosportem“ a Vy?U příležitosti 46. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2016 jsme pro Vás připravili hned několik dobročinných projektů.
Prvním z nich je benefiční aukce „Pomáháme Motorsportem“, která bude probíhat na portálu www.aukro.cz v období od 14. 8. 2016 do 24. 8. 2016.
Mezi draženými předměty můžete najít například limitovanou edici kalendářů (spolu)jezdkyň s věnováním, dámské a dětské týmové oblečení Tarabus&Trunkát rally teamu, vlastnoručně podepsané týmové předměty Martina Prokopa, večeři se spolujezdkyní, svezení v závodních speciálech Ford Fiesta R5 a Citroën DS3 R3T Max s Ondřejem Bisahou, nárazník ze Škody Fabie S2000 Jana Kopeckého a Petra Starého z jejich vítězné Barum Czech Rally Zlín 2009, osobní věci s věnováním přední české spolujezdkyně Veroniky Havelkové, shakedown s Janem Talašem, autorský obraz s logem Českých Rallyových Srdcařů s vlastnoručními podpisy továrních jezdců Škody Motorsport Jana Kopeckého a Pontuse Tidemanda a mnohé další zajímavé rallyové artefakty.
Celý výtěžek z této aukce poputuje do Krajské nemocnice T. Bati ve Zlíně, konkrétně porodnímu oddělení na projekt MaléMimi, který pomáhá předčasně narozeným dětem a jejich rodičům. Další informace o projektu najdete na internetových stránkách www.malemimi.cz.
Nevybrali jste si žádný z dražených předmětů, a přesto chcete pomáhat?Pokud chcete přispět finančním obnosem, je Vám k dispozici náš RallySafety+ transparentní účet, kam můžete poslat libovolnou částku. Je jen na Vás, jakou částkou náš projekt podpoříte, každá koruna se počítá! :-)
číslo transparentního účtu: 115-2936590297/0100 (KB)
Můžete nám také pomoct zcela bezplatně! Budeme rádi, když naši akci podpoříte sdílením našeho profilu na Facebooku. Našim cílem je dostat se k co nejvíce lidem, kteří nás mohou podpořit a proto právě Vaše „sdílení“ nám může pomoct!
www.facebook.com/rallysafetyplus
Druhým z našich projektů je náramek RallySafety+Koupí silikonového náramku RallySafety+ získáte nejen originální módní doplněk, ale především podpoříte naši myšlenku a podílíte se na její realizaci. Veřejně se tak přihlásíte k našemu projektu a k dodržování všech pravidel a pokynů organizátorů. Buďte „bezpeční fanoušci“ a ukažte všem, že Váš život má hodnotu, a že si jej vážíte.
BEZPEČNOST = RALLY BUDOUCNOST, buďte bezpečnými fanoušky i Vy! :-)
Cena náramku je 70 Kč a bude možné jej zakoupit v průběhu Barum Czech Rally Zlín 2016 od našich hostesek, které se budou pohybovat mezi diváky v označených týmových trikách, takže je určitě nemůžete minout!
Náš projekt můžete podpořit i tím, že ostatním ukážete svůj náramek na sociálních sítích. Přidejte na svůj Instagram fotku s našim náramkem a hashtagem #rallysafetyplus a fotka se zobrazí na našem webu!
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.