Napriek faktu, že do štartu VIII. Rally Lubeník 2016 ostáva ešte niekoľko hodín, prvé prekvapenie je na svete. S nim prichádza slovenský KL Racing Rally Team.
Málokedy sa stáva, že súťažný tím na poslednú chvíľu mení súťažnú posádku. V prípade KL Racing Rally Teame to však bola nutnosť. Tomáša Kukučku s Petrom Vejačkom vymení vo vozidle Škoda Fabia R5 dvojica Jan Sýkora – Štěpán Palivec.
Prečo sa tak deje, vysvelil manažér KL Racing Rally Teamu, Marek Lokaj: „Náš jazdec Tomáš Kukučka náhle ochorel a z toho dôvodu sme museli vymeniť slovenskú posádku Škody Fabia R5 za našu českú dvojicu Jan Sýkora – Štěpán Palivec. Toto by sa však nedalo urobiť bez súčinnosti Slovenskej asociácie motoristického športu, ktorá sa k našej žiadosti postavila kladne, za čo im patrí veľká vďaka. Verím, že Tomáš Kukučka sa dá rýchle zdravotne dohromady a na Rally Košice náš tím bude v rámci slovenského rally šampionátu opäť reprezentovať on s Petrom Vejačkom.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?