Barum Czech Rally Zlín je jedním z největších motoristických podniků v České republice a každoročně ji navštěvují davy motoristických fanoušků z celé Evropy. Díky spojení s FIA Mistrovstvím Evropy v rally není jednoduché na podobně rozsáhlý podnik najít finance. Proto pořadatelé barumky vybírají vstupné na rychlostních zkouškách. Diváci jsou jedním z významných partnerů pro pořadatele, za což jim velmi děkujeme. Tato finanční částka ze vstupného tvoří důležitou položku v rozpočtu barumky.
Organizátoři zlínské rally podobně jako řada světových motoristických podniků přistupují i v letošním roce k výběru vstupu na rychlostních zkouškách a dalších místech. Visačky a lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky. Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny v Otrokovicích, kvalifikační RZ i shakedownu mezi Komárovem a Pohořelicemi i všech rychlostních zkouškách s výjimkou divácké Super RZ v ulicích Zlína (zde bude vybírán vstup pouze ve VIP zóně). Vedle páteční divácké noční erzety v ulicích krajského města nebude vybíráno vstupné na slavnostní start a cíl soutěže na zlínském náměstí před radnicí.
VSTUPNÉ:
Visačky a vstupenky opravňují jejich držitele ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky – a to na technickou přejímku, na jednotlivé rychlostní zkoušky a umožňují přístup do servisu v otrokovickém areálu Continental Barum s.r.o. Tam letos opět proběhne rovněž technická přejímka naplánovaná na čtvrtek 25. srpna.
Pro zájemce jsou připraveny dva druhy vstupenek. Cena lístku pro JEDNORÁZOVÝ VSTUP na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny bude 100 Kč. K těmto lístkům budou v diváckých místech a parkovacích lokalitách vydávány ještě informační letáky. Jednorázové lístky budou k dostání na přístupových místech k RZ a jsou určeny zejména pro ty, kteří během rally navštíví dvě až tři rychlostní zkoušky. Dále jsou k dispozici visačky (permanentky) VOLNÝ VSTUP v ceně 330 Kč, které platí po dobu čtyř dní a diváci se díky nim mohou dostat do všech následujících diváckých prostorů:
Čtvrtek 25. srpna: technická přejímka (Otrokovice, areál Continental Barum s.r.o.) Pátek 26. srpna: kvalifikační RZ, shakedown (Pohořelice), servisní zóna Otrokovice Sobota 27. srpna: RZ 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, servisní zóna Otrokovice Neděle 28. srpna: RZ 10, 11, 12, 13, 14, 15, servisní zóna OtrokovicePři pořízení visačky v ceně 330 Kč diváci nejenže ušetří, ale rovněž zrychlí přístup k rychlostní zkoušce, protože nebudou muset čekat u výběrčí služby na zaplacení. Visačky budou v prodeji na čerpacích stanicích v okolí trati rally od úterý 16. srpna, kompletní seznam prodejních míst bude k dispozici na oficiální internetové stránce www.czechrally.com. Diváci mají možnost pořídit si permanentky za zvýhodněnou cenu 300 Kč stále v předprodeji na e-shopu www.visitrally.cz nebo přes stránky www.czechrally.com v sekci e-shop.
VSTUP ZDARMA: děti do 10 let v doprovodu rodičů, zdravotně postižení.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.