Barum Czech Rally Zlín je jedním z největších motoristických podniků v České republice a každoročně ji navštěvují davy motoristických fanoušků z celé Evropy. Díky spojení s FIA Mistrovstvím Evropy v rally není jednoduché na podobně rozsáhlý podnik najít finance. Proto pořadatelé barumky vybírají vstupné na rychlostních zkouškách. Diváci jsou jedním z významných partnerů pro pořadatele, za což jim velmi děkujeme. Tato finanční částka ze vstupného tvoří důležitou položku v rozpočtu barumky.
Organizátoři zlínské rally podobně jako řada světových motoristických podniků přistupují i v letošním roce k výběru vstupu na rychlostních zkouškách a dalších místech. Visačky a lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky. Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny v Otrokovicích, kvalifikační RZ i shakedownu mezi Komárovem a Pohořelicemi i všech rychlostních zkouškách s výjimkou divácké Super RZ v ulicích Zlína (zde bude vybírán vstup pouze ve VIP zóně). Vedle páteční divácké noční erzety v ulicích krajského města nebude vybíráno vstupné na slavnostní start a cíl soutěže na zlínském náměstí před radnicí.
VSTUPNÉ:
Visačky a vstupenky opravňují jejich držitele ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky – a to na technickou přejímku, na jednotlivé rychlostní zkoušky a umožňují přístup do servisu v otrokovickém areálu Continental Barum s.r.o. Tam letos opět proběhne rovněž technická přejímka naplánovaná na čtvrtek 25. srpna.
Pro zájemce jsou připraveny dva druhy vstupenek. Cena lístku pro JEDNORÁZOVÝ VSTUP na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny bude 100 Kč. K těmto lístkům budou v diváckých místech a parkovacích lokalitách vydávány ještě informační letáky. Jednorázové lístky budou k dostání na přístupových místech k RZ a jsou určeny zejména pro ty, kteří během rally navštíví dvě až tři rychlostní zkoušky. Dále jsou k dispozici visačky (permanentky) VOLNÝ VSTUP v ceně 330 Kč, které platí po dobu čtyř dní a diváci se díky nim mohou dostat do všech následujících diváckých prostorů:
Čtvrtek 25. srpna: technická přejímka (Otrokovice, areál Continental Barum s.r.o.) Pátek 26. srpna: kvalifikační RZ, shakedown (Pohořelice), servisní zóna Otrokovice Sobota 27. srpna: RZ 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, servisní zóna Otrokovice Neděle 28. srpna: RZ 10, 11, 12, 13, 14, 15, servisní zóna OtrokovicePři pořízení visačky v ceně 330 Kč diváci nejenže ušetří, ale rovněž zrychlí přístup k rychlostní zkoušce, protože nebudou muset čekat u výběrčí služby na zaplacení. Visačky budou v prodeji na čerpacích stanicích v okolí trati rally od úterý 16. srpna, kompletní seznam prodejních míst bude k dispozici na oficiální internetové stránce www.czechrally.com. Diváci mají možnost pořídit si permanentky za zvýhodněnou cenu 300 Kč stále v předprodeji na e-shopu www.visitrally.cz nebo přes stránky www.czechrally.com v sekci e-shop.
VSTUP ZDARMA: děti do 10 let v doprovodu rodičů, zdravotně postižení.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?