Posádka Filip Mareš a Honza Hloušek mají za sebou premiérový start na 51. Rallye Šumava Klatovy.
Poprvé se ukázali na startovní čáře této soutěže a poprvé ve voze Peugeot 208 R2. Vzhledem k tomu, že dvojice měla na přípravu velmi krátkou dobu, dařilo se jim v průběhu soutěže velice dobře a tak je zbytečné penalizace v časových kontrolách opravdu mrzí.
Filip Mareš hodnotí účast na Ralley Šumava: "Pochopitelně nás oba mrzí fakt, že jsme se penalizacemi připravili o lepší než páté místo v cíli. I přesto si myslím, že se za předvedený výkon nemusíme stydět a že máme v dalších soutěžích na co navazovat. Auto po celý závod fungovalo skvěle a pocit z jízdy se zlepšoval s každou odjetou rychlostní zkouškou. Zejména s výkonem ve druhé etapě, co se dosahovaných časů týká, snad už můžeme být spokojeni. Honzovi nic nezazlívám, právo na chybu máme každý a věřím, že máme vybráno na dlouho dopředu. Děkuji celému Autoklub Peugeot Rally Talent teamu a partnerům projektu za podporu, které se nám od nich dostává. Snad jsme je a ani naše úžasné fanoušky naším výkonem nezklamali."
"Ze závodění jsme měli tento víkend opravdu velikou radost. Celý tým fungoval perfektně, stejně jako technika. Výsledek tedy záležel jen na naší práci. Filip tu svoji odváděl skvěle, o to víc mě za všechny mrzí, že jsem udělal dvě chyby v časových kontrolách, za které jsme byli penalizováni. Vždy jsem si myslel, že mně se něco podobného nemůže stát, nicméně, jak jsem se tento víkend přesvědčil, stačí chvilková nepozornost a chyba, která již nelze vzít zpět, je na světě. Z toho je potřeba se poučit. Navzdory tomu snad mohu říci, že na rychlostních zkouškách jsme předvedli kvalitní výkon. Nyní se již moc těšíme do Českého Krumlova. V této krásné rally jsme, na rozdíl od Šumavy, kde jsme letos jeli poprvé, startovali již loni a máme tak cenné poznatky, které při závodě můžeme zúročit." dodává Honza Hloušek.
V současné chvíli má před sebou team Autoklub Peugeot Rally Talent další přípravy a my věříme, že svým fanouškům posádka v Českém Krumlově předvede skvělý výkon. „I přes chyby v časových kontrolách převažuje dobrý pocit s předvedeným výkonem naší posádky. Vše ostatní fungovalo, jak mělo a už myslíme na další rally, abychom mohli klatovské chyby odčinit. Rally Šumava Klatovy byla v letošním roce naprosto povedeným podnikem a jen potvrdila renesanci české rally. Pořadatelům patří velký dík za skvěle uspořádanou soutěž a Autoklub Peugeot Rally Talent team děkuje za skvělou spolupráci.“ shrnul výkon posádky Stanislav Kafka, manager teamu Autoklub Peugeot Rally Talent. Fanoušky zveme ke sledování Filipa Mareše a Honzu Hlouška na facebookových stránkách projektu Autoklub Rally Talent, kde budou zveřejňovány aktuální informace o přípravě celého teamu na další rallye.
Děkujeme partnerům celého týmu, kterými jsou Peugeot ČR, TOTAL, Faster magazín, Legendy, Pirelli a MK Racing.
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?