Na Kopřivnický polygon se sneslo během noci asi 8 cm sněhu. Takže nebyla nouze o dramatické momenty. Pár aut ve svodidlech, pár dramatických výletů mimo trať, pár zablácených fotografů a někteří fotografové i vyválení ve sněhu. Celkově jsou škody pouze kosmetické a všichni jezdci i lidé okolo si tento závod určitě užili.
Na Kopřivnický polygon se sneslo během noci asi 8 cm sněhu. Takže nebyla nouze o dramatické momenty. Pár aut ve svodidlech, pár dramatických výletů mimo trať, pár zablácených fotografů a někteří fotografové i vyválení ve sněhu. Celkově ale škody pouze kosmetické.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?