KM Racing Slovakia bude v rámci XXI. TipCars Pražský Rallysprint reprezentovať posádka Tomáš Kúrka – Milan Škubník s vozidlom Mini John Cooper Works WRC.
Po tom, čo väčšinu slovenskej rally sezóny, ale aj vybratých českých rallysprintov absolvoval slovenský KM Racing Slovakia v spolupráci s českou posádkou Tomáš Kúrka – Milan Škubník a ich vozidlom Mini John Cooper Works WRC, v rámci posledného slovenského podujatia ich vymenil za Silvestra Mikulaštíka a Škodu Octavia WRC. Teraz, v rámci podujatia XXI. TipCars Pražský Rallysprint bude KM Racing Slovakia Team opäť reprezentovať spomínaná dvojica jazdiaca na Mini WRC.
„Ono to možno tak vyzerá, že sme Tomáša s Milanom zamenili za Silvera a jeho Škodu Octavia WRC, ale pravda je taká, že v termíne BOSS Auto Show 2015 z pracovných dôvodov Tomáš s Milanom nemohli na Slovakia Ringu štartovať. Preto vznikla tá zmena. Teraz v Prahe je už všetko po starom,“ vysvetlil Marek Krupica, manažér KM Racing Slovakia.
K slovu sa samozrejme prihlásil aj jeho kolega, rovnako manažér tímu, Ivan Mutňanský: „Do Prahy sa všetci už veľmi tešíme. Toto podujatie, snáď aj tým, že sa koná v hlavnom meste Českej republiky, býva veľmi dobre jazdecky, ale aj divácky obsadené. Pri pohľade do zoznamu prihlásených figuruje niekoľko vozidiel špecifikácie WRC, z ktorých jedno pôjde aj vo farbách nášho KM Racing Slovakia Teamu, čo ma naozaj teší.“
Podujatie XXI. TipCars Pražský Rallysprint odštartuje v dňoch 27. – 28.11.2015 v Prahe, v okolí strahovského štadióna. Ostrý štart súťaže je plánovaný na sobotu 28.11.2015 o 9 hodine 20 minúte, pričom prvú súťažnú posádku budú mať možnosť diváci privítať na cieľovej rampe o 15 hodine 15 minúte.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?