V rámci posledného slovenského rally podujatia, sa KL Racing predstavil na Slovakia Ringu s pätorkou súťažiacich. Na Pražskom Rallysprinte ich bude trojica.
Ak by sme sa na trojicu súťažiacich, ktorí budú slovenský KL Racing Rally Team reprezentovať v rámci podujatia XXI. TipCars Pražský Rallysprint, pozreli z pohľadu vozidiel, prvenstvo tu samozrejme musíme dať dvojici Slovákov, Tomášovi Kukučkovi s Radovanom Moznerom mladším, keďže táto dvojica sa divákom v Prahe predstaví rovnako ako pred dvoma týždňami na BOSS Auto Show 2015 so Subaru Impreza WRC.
Druhou v rade bude česká posádka David Suchařípa – Petr Nečas, ktorým ako súťažné náradie poslúži Subaru Impreza WRX STi N12. Jazdca Davida Suchřípu mali možnosť slovenskí diváci sledovať priamo v akcii pri minuloročnej Auto Show na Slovakia Ringu.
Hovorí sa, do tretice všetko dobré a presne tretím vozidlom ktoré bude KL Racing Rally Team v Prahe reprezentovať bude Renault Clio RS, za volant ktorého sa posadí známy český herec Lukáš Langmajer. Pravé sedadlo spolujazdca zase obsadí jeho sympatická a hlavne veľmi manželka, Lucie Langmajerová.
Na podujatí XXI. TipCars Pražský Rallysprint samozrejme nebude chýbať ani manažér slovenského KL Racing Rally Teamu, Marek Lokaj: „Pražský rallysprint je už takou klasikou v našom tíme, ktorú sa snažíme každoročne absolvovať. Podujatie patrí do kategórie voľných, čo znamená, že sa tu neboduje a jazdci tak majú možnosť naplno zabávať prítomných divákov, ktorých sa v Prahe každoročne zíde neskutočné množstvo. Samozrejme, aj na takomto podujatí funguje časomiera zachytávajúca každú desatinu sekundy. Nám však viac ide o spomínané zabavenie divákov, ale keby sa náhodou podarilo niektorej z našich posádok dobré umiestnenie, vôbec nebudem proti.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?