V rámci posledného slovenského rally podujatia, sa KL Racing predstavil na Slovakia Ringu s pätorkou súťažiacich. Na Pražskom Rallysprinte ich bude trojica.
Ak by sme sa na trojicu súťažiacich, ktorí budú slovenský KL Racing Rally Team reprezentovať v rámci podujatia XXI. TipCars Pražský Rallysprint, pozreli z pohľadu vozidiel, prvenstvo tu samozrejme musíme dať dvojici Slovákov, Tomášovi Kukučkovi s Radovanom Moznerom mladším, keďže táto dvojica sa divákom v Prahe predstaví rovnako ako pred dvoma týždňami na BOSS Auto Show 2015 so Subaru Impreza WRC.
Druhou v rade bude česká posádka David Suchařípa – Petr Nečas, ktorým ako súťažné náradie poslúži Subaru Impreza WRX STi N12. Jazdca Davida Suchřípu mali možnosť slovenskí diváci sledovať priamo v akcii pri minuloročnej Auto Show na Slovakia Ringu.
Hovorí sa, do tretice všetko dobré a presne tretím vozidlom ktoré bude KL Racing Rally Team v Prahe reprezentovať bude Renault Clio RS, za volant ktorého sa posadí známy český herec Lukáš Langmajer. Pravé sedadlo spolujazdca zase obsadí jeho sympatická a hlavne veľmi manželka, Lucie Langmajerová.
Na podujatí XXI. TipCars Pražský Rallysprint samozrejme nebude chýbať ani manažér slovenského KL Racing Rally Teamu, Marek Lokaj: „Pražský rallysprint je už takou klasikou v našom tíme, ktorú sa snažíme každoročne absolvovať. Podujatie patrí do kategórie voľných, čo znamená, že sa tu neboduje a jazdci tak majú možnosť naplno zabávať prítomných divákov, ktorých sa v Prahe každoročne zíde neskutočné množstvo. Samozrejme, aj na takomto podujatí funguje časomiera zachytávajúca každú desatinu sekundy. Nám však viac ide o spomínané zabavenie divákov, ale keby sa náhodou podarilo niektorej z našich posádok dobré umiestnenie, vôbec nebudem proti.“
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.