KL Racing Rally Team ako jediný slovenský tím hájil slovenské farby počas víkendovej Rally Klatovy. Výsledkom bolo štvrté miesto absolútne, ale aj dve tretie v rámci triedy.
Víkendová Rally Klatovy, posledné podujatie tohtoročnej sezóny seriálu českých rally majstrovstiev priniesla nielen krásne súboje, ale aj množstvo prekvapení. Na štarte, ako sme vás už pred uplynulým víkendom informovali, nechýbal ani slovenský KL Racing Rally Team s dvojicou súťažných posádok. Tým sa na klatovských tratiach darilo výborne, o čom hovorí aj štvrté miesto absolútneho poradia v podaní Jana Sýkoru a Štepána Palivca. Dvojica jazdiaca na Forde Fiesta R5 si navyše po súťaži domov odviezla aj bronz v triede 2. Druhá posádka, Jaromír Tomaštík s Veronikou Římalovou vybojovali spoločne s vozidlom Renault Clio Sport, pri svojej spoločnej premiére, tretie miesto v triede 8.
„Výborná súťaž, navyše veľmi dobre zorganizovaná. Som rád, že našim dvom posádkam sa tu darilo, aj keď v prípade Sýkoru s Palivcom to nebolo až také jednoduché ako by sa na prvý pohľad zdalo. Po úvode, keď posádka volila nie celkom správne pneumatiky, museli o svoje miesto naozaj veľmi vážne bojovať, no napokon sa všetko podarilo. V prípade Tomaštíka s Římalovou išlo o ich prvý spoločný štart, navyše v prípade Jaromíra aj o jeho prvý štart s vozidlom Renault Clio Sport. Rovnako všetko zvládli na jednotku a dokázali, že aj vo veľmi silnej konkurencii dokážu poriadne zabojovať. Všetkým by som rád poďakoval za úspešnú reprezentáciu tímu,“ povedal Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?