KL Racing Rally Team ako jediný slovenský tím hájil slovenské farby počas víkendovej Rally Klatovy. Výsledkom bolo štvrté miesto absolútne, ale aj dve tretie v rámci triedy.
Víkendová Rally Klatovy, posledné podujatie tohtoročnej sezóny seriálu českých rally majstrovstiev priniesla nielen krásne súboje, ale aj množstvo prekvapení. Na štarte, ako sme vás už pred uplynulým víkendom informovali, nechýbal ani slovenský KL Racing Rally Team s dvojicou súťažných posádok. Tým sa na klatovských tratiach darilo výborne, o čom hovorí aj štvrté miesto absolútneho poradia v podaní Jana Sýkoru a Štepána Palivca. Dvojica jazdiaca na Forde Fiesta R5 si navyše po súťaži domov odviezla aj bronz v triede 2. Druhá posádka, Jaromír Tomaštík s Veronikou Římalovou vybojovali spoločne s vozidlom Renault Clio Sport, pri svojej spoločnej premiére, tretie miesto v triede 8.
„Výborná súťaž, navyše veľmi dobre zorganizovaná. Som rád, že našim dvom posádkam sa tu darilo, aj keď v prípade Sýkoru s Palivcom to nebolo až také jednoduché ako by sa na prvý pohľad zdalo. Po úvode, keď posádka volila nie celkom správne pneumatiky, museli o svoje miesto naozaj veľmi vážne bojovať, no napokon sa všetko podarilo. V prípade Tomaštíka s Římalovou išlo o ich prvý spoločný štart, navyše v prípade Jaromíra aj o jeho prvý štart s vozidlom Renault Clio Sport. Rovnako všetko zvládli na jednotku a dokázali, že aj vo veľmi silnej konkurencii dokážu poriadne zabojovať. Všetkým by som rád poďakoval za úspešnú reprezentáciu tímu,“ povedal Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.