Motorističtí fanoušci na barumce vzali registr dárců útokem. Kampaň Reklamních inženýrů přivedla do registru 571 nováčků za tři dny
Před rokem mi na leukémii zemřel přítel. Můj bratranec nezvládl boj s leukémií. Dělám to přece i pro své děti. S takovými důvody se po celý víkend zapisovali lidé ve Zlíně a Otrokovicích do registru dárců kostní dřeně. Díky akci Jedu na dřeň! se během Barum Czech Rally Zlín, podařilo získat 571 nových potenciálních dárců kostní dřeně. Zájem daleko předčil očekávání organizátorů a dokázal, že fanouškům motorsportu není lhostejný osud pacientů s onkologickým onemocněním.
Ve dnech, kdy se Zlínem a celým krajem proháněla rally auta v rámci Barum Czech Rally Zlín, objevil se na náměstí ve Zlíně a v servisní zóně v Otrokovicích mnohem méně nápadný projekt, který navrhla a realizovala komunikační agentura Reklamní inženýři ze Zlína. Na dvou odběrných místech probíhal zápis do registru dárců kostní dřeně v rámci projektu Jedu na dřeň! Zdravotní sestry ze společnosti IMALAB v čele s paní Zdenkou Wasserbauerovou měly během víkendu plné ruce práce, nasazení se ale vyplatilo.
„Jsem nadšená, že se během jediného víkendu podařilo získat takové množství nových dárců do registru. Statisticky tak dokážeme pomoci i pěti pacientům, protože průměrně každý 120 registrovaný se stává dárcem,“ komentuje úspěch akce paní Wasserbauerová, které se podařilo do registru přivést na šest tisíc potenciálních dárců. „Díky Jedu na dřeň! se během barumky do registru zapsalo 571 lidí. To je téměř 1% z těch, kteří až dodnes v registru byli a sbírali jsme je několik let,“ usmívá se nad zájmem návštěvníků Wassebauerová.
„Nápad vznikl po loňském úspěchu s videoklipem Happy Rally a je kompletně z dílny Reklamních inženýrů. Akci jsme připravovali spolu s organizátory barumky několik měsíců a teď vidíme, že ve Zlíně bije srdce také pro ty, kteří nutně potřebují naši pomoc. Tři týdny před akcí jsme spustili pečlivě naplánovanou komunikační kampaň, která zafungovala nad očekávání a podařilo se nám mladé lidi do 35 let kreativní kampaní oslovit.“ vysvětluje genezi projektu Lenka Blažková za organizátory z agentury Reklamní inženýři.
Registr dárců zažil o víkendu nápor, jaký dlouho nepamatuje a dneškem platí, že každý stý člen Českého národního registru dárců dřeně pochází z Barum Czech Rally Zlín, jejíž organizátoři projektu věnovali nemalé úsilí.
Díky velkému zájmu o zápis organizátoři zvažují opakované čtvrtletní odběry ve Zlínském kraji. Informace o těchto odběrech a dalších akcích Jedu na dřeň! budou dostupné na webových stránkách projektu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.