Na oficiálních internetových stránkách Rally Bohemia 2015 byl zveřejněn oficiální Program soutěže. Zde naleznete na jednom místě všechny podstatné informace k 42. ročníku Rally Bohemia i Rally Bohemia Historic.
Na internetové stránky soutěže www.rallybohemia.cz byl umístěn oficiální Program Rally Bohemia 2015. Program obsahuje informace ke všem hlavním částem soutěže, včetně popisu diváckých míst a další zajímavosti. Je možné si jej bezplatně stáhnout v elektronické podobě či vytisknout ve formátu PDF.
Dále bude k dispozici Průvodce diváka obsahující všechny potřebné informace k návštěvě soutěže, který bude možné zakoupit za „symbolických“ 10,- Kč v klasické papírové podobě v následujících hlavních místech soutěže:
Od čtvrtka 9. července od 15 hod.
Centrum RALLY BOHEMIA 2015 – Dům kultury Mladá Boleslav, Dukelská 1093, Mladá Boleslav
V pátek 10. července 19 - 22 hod.
Slavnostní start Rally Bohemia 2015 – Staroměstské náměstí, Mladá Boleslav
Od soboty 11. července od 8 hod.
Servisní parkoviště soutěže – Mladá Boleslav, 11. brána ŠKODA AUTO, a.s., tř. Václava Klementa. GPS pozice: N 50°25.602′ E 14°55.233′
Veškeré informace k letošní Rally Bohemia najdete na oficiálních stránkách soutěže www.rallybohemia.cz. Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.