Po vítězství na Setkání mistrů, které se uskutečnilo o uplynulém víkendu, se Václav Pech jun. a EuroOil-invelt team intenzivně připravovali celý týden na Pražský Rallysprint.
Tradiční ukončení soutěžácké sezony se vrací opět na Strahov, kde mají diváci možnost vidět jak ostré závodění, tak zároveň i přilehlý servis a zázemí jednotlivých teamů. Václav Pech jun. bude usilovat již o desáté vítězství na tomto prestižním podniku.
„Pražský Rallysprint má zvláštní atmosféru, kde tisíce diváků tvoří bouřlivý kotel a každého jezdce tlačí za vítězstvím. My pojedeme opět s Mini v kategorii WRC, kdy se nám v Sosnové minulý týden podařilo doladit podvozek k výkonnějšímu motoru a velkou předností WRC jsou i větší zadní brzdy, které normálně používat nesmíme. Do Prahy se s Petrem velice těšíme, hlavně kvůli svezení s takto vylepšeným Mini a také na diváckou kulisu. Petr si na tomto okruhu kolem Strahova, který se opakuje a jede se na úplném limitu a možnostech auta i jezdců, trochu odpočine od rozpisu a víc si užije svezení a atmosféru závodu,“ říká Václav Pech jun.
Pražský Rallysprint odstartuje v sobotu 29. listopadu 2014 v 9.30 hod. na pražském Strahově a divákům se zde představí více než pět desítek soutěžních automobilů celkem v pěti rychlostních zkouškách. Cíl je naplánovaný na 15.00 hod. tamtéž.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?