Po vítězství na Setkání mistrů, které se uskutečnilo o uplynulém víkendu, se Václav Pech jun. a EuroOil-invelt team intenzivně připravovali celý týden na Pražský Rallysprint.
Tradiční ukončení soutěžácké sezony se vrací opět na Strahov, kde mají diváci možnost vidět jak ostré závodění, tak zároveň i přilehlý servis a zázemí jednotlivých teamů. Václav Pech jun. bude usilovat již o desáté vítězství na tomto prestižním podniku.
„Pražský Rallysprint má zvláštní atmosféru, kde tisíce diváků tvoří bouřlivý kotel a každého jezdce tlačí za vítězstvím. My pojedeme opět s Mini v kategorii WRC, kdy se nám v Sosnové minulý týden podařilo doladit podvozek k výkonnějšímu motoru a velkou předností WRC jsou i větší zadní brzdy, které normálně používat nesmíme. Do Prahy se s Petrem velice těšíme, hlavně kvůli svezení s takto vylepšeným Mini a také na diváckou kulisu. Petr si na tomto okruhu kolem Strahova, který se opakuje a jede se na úplném limitu a možnostech auta i jezdců, trochu odpočine od rozpisu a víc si užije svezení a atmosféru závodu,“ říká Václav Pech jun.
Pražský Rallysprint odstartuje v sobotu 29. listopadu 2014 v 9.30 hod. na pražském Strahově a divákům se zde představí více než pět desítek soutěžních automobilů celkem v pěti rychlostních zkouškách. Cíl je naplánovaný na 15.00 hod. tamtéž.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?