Po vítězství na Setkání mistrů, které se uskutečnilo o uplynulém víkendu, se Václav Pech jun. a EuroOil-invelt team intenzivně připravovali celý týden na Pražský Rallysprint.
Tradiční ukončení soutěžácké sezony se vrací opět na Strahov, kde mají diváci možnost vidět jak ostré závodění, tak zároveň i přilehlý servis a zázemí jednotlivých teamů. Václav Pech jun. bude usilovat již o desáté vítězství na tomto prestižním podniku.
„Pražský Rallysprint má zvláštní atmosféru, kde tisíce diváků tvoří bouřlivý kotel a každého jezdce tlačí za vítězstvím. My pojedeme opět s Mini v kategorii WRC, kdy se nám v Sosnové minulý týden podařilo doladit podvozek k výkonnějšímu motoru a velkou předností WRC jsou i větší zadní brzdy, které normálně používat nesmíme. Do Prahy se s Petrem velice těšíme, hlavně kvůli svezení s takto vylepšeným Mini a také na diváckou kulisu. Petr si na tomto okruhu kolem Strahova, který se opakuje a jede se na úplném limitu a možnostech auta i jezdců, trochu odpočine od rozpisu a víc si užije svezení a atmosféru závodu,“ říká Václav Pech jun.
Pražský Rallysprint odstartuje v sobotu 29. listopadu 2014 v 9.30 hod. na pražském Strahově a divákům se zde představí více než pět desítek soutěžních automobilů celkem v pěti rychlostních zkouškách. Cíl je naplánovaný na 15.00 hod. tamtéž.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.