Martin Hudec se nakonec nezúčastní Agropa Rally Pačejov 2014. Důvodem je vykloubená klíční kost, kterou si způsobil při dnešním tréninku na kole.
"Jel jsem ráno na kolo, v lese mi v zatáčce uklouzlo přední kolo a měl jsem takový lehký pád. Bohužel jsem si vykloubil klíční kost. Není to nikterak vážné, ale nemůžu plně pohybovat rukou a hlavně nechci startem v Pačejově riskovat větší zdravotní komplikace.“ Říká Hudec a dále pokračuje: ,,Mrzí mě to velmi, s Petrem jsme se hodně těšili, ale musíme se soustředit na Evropský šampionát, který pokračuje za několik týdnů na Barum Rally ve Zlíně. Uvidíme, jak půjde rehabilitace, stará se o mě mistr všech mistrů MUDr. Jaromír Jiřík, takže věřím, že budu brzy v pořádku a na 100% připravený pro Zlínský start.“
Barum Czech Rally Zlín 2014 se jede poslední prázdninový víkend tj. 29. – 31.8. jako osmý podnik Mistrovství Evropy, v hodnocení FIA ERC Production Cupu se Hudec drží na druhé příčce s osmnácti bodovou ztrátou na Ukrajince Puskara. Nejnovější zprávy o Martinově zdravotní stavu a nejen to najdete na facebookovém profilu Martin Hudec.
Tisková zpráva MH Racing Teamu
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?