Martin Hudec se nakonec nezúčastní Agropa Rally Pačejov 2014. Důvodem je vykloubená klíční kost, kterou si způsobil při dnešním tréninku na kole.
"Jel jsem ráno na kolo, v lese mi v zatáčce uklouzlo přední kolo a měl jsem takový lehký pád. Bohužel jsem si vykloubil klíční kost. Není to nikterak vážné, ale nemůžu plně pohybovat rukou a hlavně nechci startem v Pačejově riskovat větší zdravotní komplikace.“ Říká Hudec a dále pokračuje: ,,Mrzí mě to velmi, s Petrem jsme se hodně těšili, ale musíme se soustředit na Evropský šampionát, který pokračuje za několik týdnů na Barum Rally ve Zlíně. Uvidíme, jak půjde rehabilitace, stará se o mě mistr všech mistrů MUDr. Jaromír Jiřík, takže věřím, že budu brzy v pořádku a na 100% připravený pro Zlínský start.“
Barum Czech Rally Zlín 2014 se jede poslední prázdninový víkend tj. 29. – 31.8. jako osmý podnik Mistrovství Evropy, v hodnocení FIA ERC Production Cupu se Hudec drží na druhé příčce s osmnácti bodovou ztrátou na Ukrajince Puskara. Nejnovější zprávy o Martinově zdravotní stavu a nejen to najdete na facebookovém profilu Martin Hudec.
Tisková zpráva MH Racing Teamu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.