Martin Hudec se nakonec nezúčastní Agropa Rally Pačejov 2014. Důvodem je vykloubená klíční kost, kterou si způsobil při dnešním tréninku na kole.
"Jel jsem ráno na kolo, v lese mi v zatáčce uklouzlo přední kolo a měl jsem takový lehký pád. Bohužel jsem si vykloubil klíční kost. Není to nikterak vážné, ale nemůžu plně pohybovat rukou a hlavně nechci startem v Pačejově riskovat větší zdravotní komplikace.“ Říká Hudec a dále pokračuje: ,,Mrzí mě to velmi, s Petrem jsme se hodně těšili, ale musíme se soustředit na Evropský šampionát, který pokračuje za několik týdnů na Barum Rally ve Zlíně. Uvidíme, jak půjde rehabilitace, stará se o mě mistr všech mistrů MUDr. Jaromír Jiřík, takže věřím, že budu brzy v pořádku a na 100% připravený pro Zlínský start.“
Barum Czech Rally Zlín 2014 se jede poslední prázdninový víkend tj. 29. – 31.8. jako osmý podnik Mistrovství Evropy, v hodnocení FIA ERC Production Cupu se Hudec drží na druhé příčce s osmnácti bodovou ztrátou na Ukrajince Puskara. Nejnovější zprávy o Martinově zdravotní stavu a nejen to najdete na facebookovém profilu Martin Hudec.
Tisková zpráva MH Racing Teamu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?