Číslovka přihlášených posádek se zastavila na čísle 116. 101 posádek v rámci sprintrally a 15 posádek v rámci poháru pořadatele.
Podívejme se na seznam přihlášených detailněji. Přihlášeny jsou 3 vozy kategorie R5 - Odložilík, Majerčák a Sýkora. Poslední jmenovaný je ale pravděpodobně s otazníkem, jelikož rakouský jezdec Gerwald Grössing s tímto vozidlem havaroval na Rebenland rally a dost poškodil přední část "Fiony" když takžvaně po čumáku opustil trať a narazil do břehu. Další kategorií jsou vozidla S2000. Vodu bude kalit mezi Fabiemi jediný Peugeot Dohnala. S Fabiemi by měli startovat Vlček, Kurka, Tošovský, Adolf, Trnovec a Tlusťák. Poslední jmenovaný jede tento víkend ERC v Řecku na Rally Acropolis.
Ve třídě 3 tedy Lancer EVO X a Subaru Impreza mají navrch Lancery. Rychlý Březík, draví a rychlí Kořistka a Pešl, rychlý ale spolehlivý Lapdavský, zahraniční návštěva z POlska - Habaj. Ze stáje Jaromíra Tomaštíka nesmím zapomenout na POkorného, ale také je třeba zmínit že letošní seriál sprintů pojede s Lancere, i Olga Lounová s Richardem Nesvadbou. Se subaru je uveden Mikulaštík, Firla, Kačírek, ale i rychlý Zimmerman, také rozevlátý Zdráhala.
I toto vozidlo uvidíme na trati lešotní ValaškyPřihlášené jsou i tři vozidla nejvyšší specifikace a to WRC. Jaromír Tomaštík - Rober Baran, Impreza WRC. Trněný - Kušnier, Fabia WRC a také německá posádka Kahle - Doerr, Fabia WRC.O jedné posádce víme že nepojede a to je Martin Hrachovec, dnes si způsobil zranění nohy, které muselo do sádry. Přejeme mu brzké uzdravení.Některé hlasy tvrdily, že pojede málo posádek. Opak je pravdou. Bude to velmi pěkná podívaná. Soutěž začíná v pátek 4.4. přejímkami vozidel v Auto Lukáš ve Valašském Meziříčí. V sobotu 5.5. první vozidlo startuje 9:00 z náměstí ve Valašském Meziříčí v sobotu.
Seznam přihlášených vč. startovních čísel
Časový Harmonogram
Rally guide
//Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?