Číslovka přihlášených posádek se zastavila na čísle 116. 101 posádek v rámci sprintrally a 15 posádek v rámci poháru pořadatele.
Podívejme se na seznam přihlášených detailněji. Přihlášeny jsou 3 vozy kategorie R5 - Odložilík, Majerčák a Sýkora. Poslední jmenovaný je ale pravděpodobně s otazníkem, jelikož rakouský jezdec Gerwald Grössing s tímto vozidlem havaroval na Rebenland rally a dost poškodil přední část "Fiony" když takžvaně po čumáku opustil trať a narazil do břehu. Další kategorií jsou vozidla S2000. Vodu bude kalit mezi Fabiemi jediný Peugeot Dohnala. S Fabiemi by měli startovat Vlček, Kurka, Tošovský, Adolf, Trnovec a Tlusťák. Poslední jmenovaný jede tento víkend ERC v Řecku na Rally Acropolis.
Ve třídě 3 tedy Lancer EVO X a Subaru Impreza mají navrch Lancery. Rychlý Březík, draví a rychlí Kořistka a Pešl, rychlý ale spolehlivý Lapdavský, zahraniční návštěva z POlska - Habaj. Ze stáje Jaromíra Tomaštíka nesmím zapomenout na POkorného, ale také je třeba zmínit že letošní seriál sprintů pojede s Lancere, i Olga Lounová s Richardem Nesvadbou. Se subaru je uveden Mikulaštík, Firla, Kačírek, ale i rychlý Zimmerman, také rozevlátý Zdráhala.
I toto vozidlo uvidíme na trati lešotní ValaškyPřihlášené jsou i tři vozidla nejvyšší specifikace a to WRC. Jaromír Tomaštík - Rober Baran, Impreza WRC. Trněný - Kušnier, Fabia WRC a také německá posádka Kahle - Doerr, Fabia WRC.O jedné posádce víme že nepojede a to je Martin Hrachovec, dnes si způsobil zranění nohy, které muselo do sádry. Přejeme mu brzké uzdravení.Některé hlasy tvrdily, že pojede málo posádek. Opak je pravdou. Bude to velmi pěkná podívaná. Soutěž začíná v pátek 4.4. přejímkami vozidel v Auto Lukáš ve Valašském Meziříčí. V sobotu 5.5. první vozidlo startuje 9:00 z náměstí ve Valašském Meziříčí v sobotu.
Seznam přihlášených vč. startovních čísel
Časový Harmonogram
Rally guide
//
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?