Pořadatelé Valašské rally, úvodního podniku sedmidílného seriálu Timeseal Mistrovství České republiky ve sprintrally 2014 přistoupili k výběru vstupného na rychlostních zkouškách a do servisní zóny.
K uvedenému rozhodnutí přispěly stále se zvyšující náklady na pořádání automobilové soutěže. Pořadatel z AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín určil přijatelnou výši vstupného pro diváky a zároveň věří, že fandové tento krok přijmou s pochopením.Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny ve Valašském Meziříčí a na třech úsecích rychlostních zkoušek s názvy Hukvaldy, Puntík a Přehrada. Servisní areál bude umístěn po celou dobu rally v prostorách areálu Pily Křižan na Nádražní ulici ve Valašském Meziříčí.
VSTUPNÉ: Cena lístku tzv. VSTUPENKA bude 30,- Kč na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny. Jedna vstupenka bude platit na jeden průjezd jedním úsekem rychlostní zkoušky a pro celodenní vstup do servisního areálu Valašské rally. Díky vstupenky se můžete dostat do všech následujících diváckých prostorů:Sobota 5. dubna 2014:RZ 1, 3 HUKVALDY (Větřkovice – Větřkovice)RZ 2, 4 PUNTÍK (Štramberk – Nový Jičín-Žilina)RZ 5, 6 PŘEHRADA (Malá Bystřice – Valašská Bystřice)Servis A, B – servisní areál Pila Křižan ve Valašském Meziříčí, Nádražní ulice36 - Valasska rally 2013„Lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují vstup do servisního areálu. Start a cíl soutěže na valašskomeziříčském náměstí bude pro diváky zdarma. Vstup zdarma mají rovněž děti do 12 let v doprovodu rodičů na každou rychlostní zkoušku a tělesně postižení občané,“ upřesnil Miroslav Hošák, předseda organizačního výboru a ředitel Valašské rally.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?