Pořadatelé Valašské rally, úvodního podniku sedmidílného seriálu Timeseal Mistrovství České republiky ve sprintrally 2014 přistoupili k výběru vstupného na rychlostních zkouškách a do servisní zóny.
K uvedenému rozhodnutí přispěly stále se zvyšující náklady na pořádání automobilové soutěže. Pořadatel z AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín určil přijatelnou výši vstupného pro diváky a zároveň věří, že fandové tento krok přijmou s pochopením.Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny ve Valašském Meziříčí a na třech úsecích rychlostních zkoušek s názvy Hukvaldy, Puntík a Přehrada. Servisní areál bude umístěn po celou dobu rally v prostorách areálu Pily Křižan na Nádražní ulici ve Valašském Meziříčí.
VSTUPNÉ: Cena lístku tzv. VSTUPENKA bude 30,- Kč na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny. Jedna vstupenka bude platit na jeden průjezd jedním úsekem rychlostní zkoušky a pro celodenní vstup do servisního areálu Valašské rally. Díky vstupenky se můžete dostat do všech následujících diváckých prostorů:Sobota 5. dubna 2014:RZ 1, 3 HUKVALDY (Větřkovice – Větřkovice)RZ 2, 4 PUNTÍK (Štramberk – Nový Jičín-Žilina)RZ 5, 6 PŘEHRADA (Malá Bystřice – Valašská Bystřice)Servis A, B – servisní areál Pila Křižan ve Valašském Meziříčí, Nádražní ulice36 - Valasska rally 2013„Lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují vstup do servisního areálu. Start a cíl soutěže na valašskomeziříčském náměstí bude pro diváky zdarma. Vstup zdarma mají rovněž děti do 12 let v doprovodu rodičů na každou rychlostní zkoušku a tělesně postižení občané,“ upřesnil Miroslav Hošák, předseda organizačního výboru a ředitel Valašské rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?