Pořadatelé Valašské rally, úvodního podniku sedmidílného seriálu Timeseal Mistrovství České republiky ve sprintrally 2014 přistoupili k výběru vstupného na rychlostních zkouškách a do servisní zóny.
K uvedenému rozhodnutí přispěly stále se zvyšující náklady na pořádání automobilové soutěže. Pořadatel z AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín určil přijatelnou výši vstupného pro diváky a zároveň věří, že fandové tento krok přijmou s pochopením.Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny ve Valašském Meziříčí a na třech úsecích rychlostních zkoušek s názvy Hukvaldy, Puntík a Přehrada. Servisní areál bude umístěn po celou dobu rally v prostorách areálu Pily Křižan na Nádražní ulici ve Valašském Meziříčí.
VSTUPNÉ: Cena lístku tzv. VSTUPENKA bude 30,- Kč na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny. Jedna vstupenka bude platit na jeden průjezd jedním úsekem rychlostní zkoušky a pro celodenní vstup do servisního areálu Valašské rally. Díky vstupenky se můžete dostat do všech následujících diváckých prostorů:Sobota 5. dubna 2014:RZ 1, 3 HUKVALDY (Větřkovice – Větřkovice)RZ 2, 4 PUNTÍK (Štramberk – Nový Jičín-Žilina)RZ 5, 6 PŘEHRADA (Malá Bystřice – Valašská Bystřice)Servis A, B – servisní areál Pila Křižan ve Valašském Meziříčí, Nádražní ulice36 - Valasska rally 2013„Lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují vstup do servisního areálu. Start a cíl soutěže na valašskomeziříčském náměstí bude pro diváky zdarma. Vstup zdarma mají rovněž děti do 12 let v doprovodu rodičů na každou rychlostní zkoušku a tělesně postižení občané,“ upřesnil Miroslav Hošák, předseda organizačního výboru a ředitel Valašské rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.