MINI John Cooper Works WRC se s posádkou Václav Pech jun. – Petr Uhel stal nejrychlejším vozem Pražského rallysprintu 2013, který se v hlavním městě rozloučil se sezonou automobilových soutěží.
Pro posádku EuroOil – invelt teamu to byl rok nadmíru úspěšný a Pech s Uhlem se mohou pyšnit dalším titulem mezinárodních mistrů České republiky v rallye, a to již po šesté v historii. Závodní MINI EuroOil – invelt teamu si poradilo i s šotolinovou tratí, kterou pořadatel Pražského rallysprintu pro diváky i posádky připravil na dostihovém závodišti v Praze ve Velké Chuchli. „Jízda na šotolině je pro nás něco výjimečného a na tomto povrchu se během roku vůbec nesvezeme. Proto jsem si tuto možnost velmi užil. Auto ale dostávalo po technické stránce na rozbité trati hodně zabrat, kde hlavně podvozek a diferenciály hodně trpí,“ popisuje Václav Pech jun.
Závod se pro posádku EuroOil – invelt teamu Pech – Uhel od počátku vyvíjel příznivě, ale závěr byl drama. „Po startu poslední zkoušky praskl kardanový hřídel a museli jsme absolvovat zbytek závodu jen na přední náhon. Byli jsme nakonec rádi, že se nám s Petrem podařilo vedení uhájit až do samotného závěru. Z devátého pražského vítězství máme ohromnou radost, a tu umocňují i obrovské poháry, které jsme si mohli odvést. Za hezkou atmosféru děkujeme i velkému počtu diváků a našim fanouškům, kteří se s námi do Prahy přišli rozloučit a oslavit tím s námi i letošní titul mistrů republiky,“ uzavírá spokojený Václav Pech jun. MINI John Cooper Works speciál EuroOil – invelt teamu teď, a to ještě během svátečního měsíce, čeká důkladná repase a příprava na zahajovací závod MMČR sezony 2014, kterým bude rakouská Jänner rallye již 3. – 5.1. 2014.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?