Dalším závodem, kde Patrik Rujbr s Petrou Řihákovou bojovali o cenné body do celkového hodnocení šampionátu byla soutěž v Kostelci nad Orlicí.
Na start se brněnská smíšená dvojice postavila opět s Renaultem Clio R3 z dílny Lubomíra Minaříka. „V Kostelci jsme konečně mohli zúčtovat zkušenosti z Hustopečí a se suchou tratí. Vedro bylo až trochu moc, ale lepší než déšť, který nás více méně každý závod do teď provázel. V sobotu jsme začali v dobrém tempu a měli jsme z našich časů radost. Do servisní zóny po 4 rychlostní zkoušce jsme přijížděli ještě na prvním místě ve třídě i dvoukolkách, ale Petr Brynda nám již dost šlapal na paty. Bohužel první místo jsme neudrželi a dost nás ohrozil i Martin Vlček, ale ten se nakonec posunul za nás, díky penalizaci za retardér. Ale i to se počítá a my jsme s umístěním spokojeni,“ řekl po závodě spokojený Patrik Rujbr. Posádce Rujbr – Řiháková nakonec v cíli patřilo 12. místo absolutního pořadí, 2. místo ve třídě 5 a 2. místo mezi dvoukolkami.
Čtrnáct dní po startu v Kostelci měla posádka na programu závod v okolí Horažďovic. Pačejov. Vše vycházelo podle plánu a tak Patrik s Petrou byli v cíli spokojeni s 15. místem absolutního pořadí, 2. místem ve své třídě 5 a 2. místem mezi dvokolkami. „Konečně to vypadá, že pro soutěžní jezdce skončilo období dešťů. Už v Kostelci to bylo výrazně lepší počasí, ale Pačejov byl jednoznačně suchý závod za nádherného počasí. Do závodu jsme byli řádně nažhaveni a šli jsme do toho s cílem skončit co nejvýše, nejlépe na prvním místě ve třídě. Bohužel tyto vysoké cíle nám trochu kazila účast Pepy Petáka. V druhé části závodu jsme si připsali i několik vítězství ve třídě a mezi dvoukolkami v rámci jednotlivých RZ, což nás moc těšilo, ale bohužel na Pepu to nestačilo. S Petrem Bryndou jsme ale sváděli tuhé a v tomto případě i vítězné boje. K jednoznačnému úspěchu nad Bryndou přispěl i jeho defekt v páté RZ. S výsledkem jsme nad míru spokojeni. Jen kdybychom věděli, že některá okolí Pačejova jsou bohatá na „růst rezerv“, tak bychom asi taky vezli jen jednu rezervu místo dvou a naše časy by byly ještě o chlup rychlejší. Doufám jen, že takováto pneumatiková rošáda nerozhodne o titulu mistra republiky…!“
Do startu populární Barum rally zbývá už jen pár dní. I Patrik s Petrou se chystají na tuto náročnou soutěž. Na start zlínské rally se smíšená dvojice postaví znovu s Renaultem Clio R3 a budou se snažit bojovat jak s domácími jezdci, tak se zahraniční konkurencí. „Tímto bychom chtěli pozvat všechny fanoušky k tratím populární Barum rally a popřát jim skvělý sportovní zážitek. Věříme, že atmosféra ve Zlíně bude skvělá jako v předchozích letech. My už se na závod velmi těšíme a doufáme, že se uvidíme v neděli na cílové rampě,“ shodli se Patrik s Petrou. První rychlostní zkouška Barum Czech Rally Zlín startuje v pátek 30. srpna ve 21:15.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?