Páté místo v cíli mezi dvoukolkami, to je výsledek posádky Jan Černý – Pavel Kohout s Peugeotem 208 R2 na uplynuvší Rally Bohemia.
Před startem 40. Rally Bohemia si Honza Černý s Pavlem Kohoutem kladli za cíl bojovat s těmi nejrychlejšími dvoukolkami bez ohledu na objemovou kategorii, či výkon vozu. Skvělý podvozek Peugeotu 208 R2 přišel ke slovu i tentokrát, ale jako zásadní problém se ukázala volba převodovky, která byla pro daný technický charakter trati příliš dlouhá. „Bohemka je v tomto ohledu o dost jiná než ostatní české soutěže a charakterem se hodně blíží tomu, co známe z Evropy. Trochu jsme to podcenili a sázeli na to, že hbitý Peugeot zde bude soupeře opět prohánět. Během rally jsme neměli technický problém s vozem a dá se říct, že jsme se i trefovali do pneumatik. Nedařilo se nám ale na těchto technických tratích držet krok se soupeři a máme za to, že jsme měli zvolit kratší převodovku, než kterou si zatáčkovitá trať Rally Bohemia zasluhovala,“ říká Jan Černý.
Peugeot Černý Racing Team tedy odjíždí z Mladé Boleslavi s body za páté místo do hodnocení kategorie 2WD a současně i za druhé místo ve třídě 6. „Body z Bohemky jsou pro nás důležité, protože se zde nedařilo ani našim největším soupeřům v celkové klasifikaci mistráku. Do konce sezony ještě zbývají dvě soutěže a budeme teď analyzovat naše možnosti a zkusíme se připravit na další soutěže tak, abychom znovu bojovali o čelo ve dvoukolkách,“ uzavírá Jan Černý v cíli 40. Rally Bohemia.
Další soutěží kde Peugeot Černý Racing team odstartuje, bude Barum Rally ve Zlíně, která je zařazená do ERC mistrovství Evropy. Honza s Pavlem se tak alespoň na chvíli vrátí do šampionátu, kde v loňském roce získali mistrovský titul v kategorii 2WD.
Sledujte aktuální dění na týmovém facebooku: www.facebook.com/peugeotcernyracing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?