Továrnímu jezdci Škody Janu Kopeckému se splnil sen. Poprvé v kariéře vyhrál Rallye Bohemia, třetí domácí automobilovou soutěž, ve které letos startoval. Čelo šampionátu však nadále drží druhý muž v cíli Bohémky Václav Pech, jenž za vítězem zaostal o 26 sekund. Třetí místo obsadil Roman Kresta.
Kopecký letos více startuje v evropském šampionátu než v domácích soutěžích. Do vedení Bohemky se dostal v třetí z osmnácti rychlostních zkoušek a první místo již neopustil. S vozem Škoda Fabia S2000 od té doby postupně svým soupeřům ujížděl.
Pech s Krestou, který stejně jako Kopecký letos doma startuje jen ve vybraných rallye, nakonec od sebe dělilo jen devět sekund. Čtvrtý Jaromír Tarabus byl o téměř další minutu za nimi.
Další díl domácího šampionátu pokračuje zlínskou Barum rallye na přelomu srpna a září.Rallye Bohemia, 5. podnik MMČR v automobilových soutěžích
1. Kopecký, Dresler (Škoda Fabia S2000) 1:54:41,5, 2. Pech, Uhel (Mini John Cooper Works S2000) -26,3, 3. Kresta, Gross (Škoda Fabia S2000) -35,7, 4. Tarabus, Trunkát (Škoda Fabia S2000) -1:30,8, 5. Koči, Kostka (SR/Škoda Fabia S2000) -2:27,2, 6. Odložilík, Tureček (Škoda Fabia S2000) -2:40,4.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?