Továrnímu jezdci Škody Janu Kopeckému se splnil sen. Poprvé v kariéře vyhrál Rallye Bohemia, třetí domácí automobilovou soutěž, ve které letos startoval. Čelo šampionátu však nadále drží druhý muž v cíli Bohémky Václav Pech, jenž za vítězem zaostal o 26 sekund. Třetí místo obsadil Roman Kresta.
Kopecký letos více startuje v evropském šampionátu než v domácích soutěžích. Do vedení Bohemky se dostal v třetí z osmnácti rychlostních zkoušek a první místo již neopustil. S vozem Škoda Fabia S2000 od té doby postupně svým soupeřům ujížděl.
Pech s Krestou, který stejně jako Kopecký letos doma startuje jen ve vybraných rallye, nakonec od sebe dělilo jen devět sekund. Čtvrtý Jaromír Tarabus byl o téměř další minutu za nimi.
Další díl domácího šampionátu pokračuje zlínskou Barum rallye na přelomu srpna a září.Rallye Bohemia, 5. podnik MMČR v automobilových soutěžích
1. Kopecký, Dresler (Škoda Fabia S2000) 1:54:41,5, 2. Pech, Uhel (Mini John Cooper Works S2000) -26,3, 3. Kresta, Gross (Škoda Fabia S2000) -35,7, 4. Tarabus, Trunkát (Škoda Fabia S2000) -1:30,8, 5. Koči, Kostka (SR/Škoda Fabia S2000) -2:27,2, 6. Odložilík, Tureček (Škoda Fabia S2000) -2:40,4.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?