Účastníkům Poháru Pirelli se při uplynulé Rally Hustopeče velmi dařilo a obsadili stupně vítězů hned v několika třídách.
Jihomoravská Agrotec Syntium Petronas Rally Hustopeče hostila o víkendu Mezinárodní mistrovství České republiky v rally a právě při té příležitosti se závodilo i v poháru Pirelli. A nutno podotknout, že pneumatikám Pirelli se na rychlých a zrádných tratích Rally Hustopeče velmi dařilo. Závodníkům sice nebylo vyslyšeno jejich přání, aby si konečně užili rally se stálými povětrnostními podmínkami a v Hustopečích v pátek opět pršelo. Na trať se tak dostalo velké množství bláta, které činilo problémy zejména po startu druhé etapy, a na blátivých úsecích si dokonce vylámali zuby někteří z favoritů. Pneumatiky Pirelli ale obstály na výbornou.
V Poháru Pirelli se nejvíce dařilo pražskému jezdci se Subaru Impreza Sti, kterým byl Vojtěch Štajf. Ten letos zažívá skvělou sezonu a na Pirellkách získal už své třetí vítězství v kategorii produkčních vozů. Vede šampionát a v Poháru Pirelli sbírá také jen plné počty bodů. To jej řadí na průběžnou první pozici v Poháru Pirelli. Na druhém místě ve třídě 3 skončili v Hustopečích Tomáš Růžička s Jaroslavem Novákem a také se Subaru Impreza Sti.
Skvělého úspěchu na pneumatikách Pirelli dosáhla při Rally Hustopeče také posádka Václav Dunovský – Adam Eliáš, kterým se se Suzuki Ignis S 1600 podařilo obsadit druhé místo absolutně mezi dvoukolkami a ve třídě 5. Snad na první soutěži v roce je netrápily technické problémy a mohli tak ukázat svou rychlost v plné síle.
V poháru Pirelli ve třídě 5 také brali body za první místo. Za Dunovským skončili Petr Chodura s Karlem Žáčkem s Citroënem DS3 R3T. Mezi šestnáctistovkami ve třídě 9 byli nejrychlejší Ondřej Bisaha s Petrem Pížou. Ti byli další posádkou na pneumatikách Pirelli, kteří z Hustopečích zvítězili ve třídě. Za sebou nechali posádky tvořené Jiřím Vantuchem a Petrem Motzem a Petrem Lukašíkem s Martinou Mikuláškovou. Všichni ve třídě 9 vsadili na osvědčené Hondy Civic Vti.
Další soutěží, kde se bude závodit v Poháru Pirelli, bude 40. Rally Bohemia. Zde soutěžící nejen na pneumatikách Pirelli odstartují 12. července z Mladé Boleslavi.
Více informací o Poháru Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?