Pirelli v Hustopečích na stupních vítězů

Štajf, Vojtěch - Rajnoha, František
Štajf, Vojtěch - Rajnoha, František, foto: www.rallyzone.cz | Krajča, Ondřej
Petr Eliáš 30. června 2013 11:16
Sdílej:

Účastníkům Poháru Pirelli se při uplynulé Rally Hustopeče velmi dařilo a obsadili stupně vítězů hned v několika třídách.

Jihomoravská Agrotec Syntium Petronas Rally Hustopeče hostila o víkendu Mezinárodní mistrovství České republiky v rally a právě při té příležitosti se závodilo i v poháru Pirelli. A nutno podotknout, že pneumatikám Pirelli se na rychlých a zrádných tratích Rally Hustopeče velmi dařilo. Závodníkům sice nebylo vyslyšeno jejich přání, aby si konečně užili rally se stálými povětrnostními podmínkami a v Hustopečích v pátek opět pršelo. Na trať se tak dostalo velké množství bláta, které činilo problémy zejména po startu druhé etapy, a na blátivých úsecích si dokonce vylámali zuby někteří z favoritů. Pneumatiky Pirelli ale obstály na výbornou.

V Poháru Pirelli se nejvíce dařilo pražskému jezdci se Subaru Impreza Sti, kterým byl Vojtěch Štajf. Ten letos zažívá skvělou sezonu a na Pirellkách získal už své třetí vítězství v kategorii produkčních vozů. Vede šampionát a v Poháru Pirelli sbírá také jen plné počty bodů. To jej řadí na průběžnou první pozici v Poháru Pirelli. Na druhém místě ve třídě 3 skončili v Hustopečích Tomáš Růžička s Jaroslavem Novákem a také se Subaru Impreza Sti.

Skvělého úspěchu na pneumatikách Pirelli dosáhla při Rally Hustopeče také posádka Václav Dunovský – Adam Eliáš, kterým se se Suzuki Ignis S 1600 podařilo obsadit druhé místo absolutně mezi dvoukolkami a ve třídě 5. Snad na první soutěži v roce je netrápily technické problémy a mohli tak ukázat svou rychlost v plné síle.

V poháru Pirelli ve třídě 5 také brali body za první místo. Za Dunovským skončili Petr Chodura s Karlem Žáčkem s Citroënem DS3 R3T. Mezi šestnáctistovkami ve třídě 9 byli nejrychlejší Ondřej Bisaha s Petrem Pížou. Ti byli další posádkou na pneumatikách Pirelli, kteří z Hustopečích zvítězili ve třídě. Za sebou nechali posádky tvořené Jiřím Vantuchem a Petrem Motzem a Petrem Lukašíkem s Martinou Mikuláškovou. Všichni ve třídě 9 vsadili na osvědčené Hondy Civic Vti.

Další soutěží, kde se bude závodit v Poháru Pirelli, bude 40. Rally Bohemia. Zde soutěžící nejen na pneumatikách Pirelli odstartují 12. července z Mladé Boleslavi.

 

Více informací o Poháru Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.