Účastníkům Poháru Pirelli se při uplynulé Rally Hustopeče velmi dařilo a obsadili stupně vítězů hned v několika třídách.
Jihomoravská Agrotec Syntium Petronas Rally Hustopeče hostila o víkendu Mezinárodní mistrovství České republiky v rally a právě při té příležitosti se závodilo i v poháru Pirelli. A nutno podotknout, že pneumatikám Pirelli se na rychlých a zrádných tratích Rally Hustopeče velmi dařilo. Závodníkům sice nebylo vyslyšeno jejich přání, aby si konečně užili rally se stálými povětrnostními podmínkami a v Hustopečích v pátek opět pršelo. Na trať se tak dostalo velké množství bláta, které činilo problémy zejména po startu druhé etapy, a na blátivých úsecích si dokonce vylámali zuby někteří z favoritů. Pneumatiky Pirelli ale obstály na výbornou.
V Poháru Pirelli se nejvíce dařilo pražskému jezdci se Subaru Impreza Sti, kterým byl Vojtěch Štajf. Ten letos zažívá skvělou sezonu a na Pirellkách získal už své třetí vítězství v kategorii produkčních vozů. Vede šampionát a v Poháru Pirelli sbírá také jen plné počty bodů. To jej řadí na průběžnou první pozici v Poháru Pirelli. Na druhém místě ve třídě 3 skončili v Hustopečích Tomáš Růžička s Jaroslavem Novákem a také se Subaru Impreza Sti.
Skvělého úspěchu na pneumatikách Pirelli dosáhla při Rally Hustopeče také posádka Václav Dunovský – Adam Eliáš, kterým se se Suzuki Ignis S 1600 podařilo obsadit druhé místo absolutně mezi dvoukolkami a ve třídě 5. Snad na první soutěži v roce je netrápily technické problémy a mohli tak ukázat svou rychlost v plné síle.
V poháru Pirelli ve třídě 5 také brali body za první místo. Za Dunovským skončili Petr Chodura s Karlem Žáčkem s Citroënem DS3 R3T. Mezi šestnáctistovkami ve třídě 9 byli nejrychlejší Ondřej Bisaha s Petrem Pížou. Ti byli další posádkou na pneumatikách Pirelli, kteří z Hustopečích zvítězili ve třídě. Za sebou nechali posádky tvořené Jiřím Vantuchem a Petrem Motzem a Petrem Lukašíkem s Martinou Mikuláškovou. Všichni ve třídě 9 vsadili na osvědčené Hondy Civic Vti.
Další soutěží, kde se bude závodit v Poháru Pirelli, bude 40. Rally Bohemia. Zde soutěžící nejen na pneumatikách Pirelli odstartují 12. července z Mladé Boleslavi.
Více informací o Poháru Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?