Honza Černý s Pavlem Kohoutem startují na Rallye Český Krumlov s Peugeotem 208 R2 a vedou si skvěle.
Průběžně vedoucí pozice mezi dvoukolkami, vedení ve třídě 6 a celkově osmé místo absolutně, to je výsledek posádky Peugeot Černý Racing Teamu po první etapě Rallye Český Krumlov. Lonští mistři Evropy rally zde startují s Peugeotem 208 R2 a vedou si opravdu dobře.
Rallye Český Krumlov zatím ničím nevybočuje z trendu letošních domácích soutěží rally, které byly bez výjimky zkrápěny vodou z dešťových mračen. Ti, kteří se přijeli do Českého Krumlova ohřát, také budou nespokojení, protože v Jižních Čechách je navíc velká zima. To jsou ale podmínky, které jsou vodou na mlýn Janu Černému s Peugeotem 208 R2. „Auto funguje bez větších problémů a v první sekci se nám dařilo dobře zvolit pneumatiky. Obuli jsme slicky a byla to správná volba. Déšť ještě nebyl tak silný. Ve druhých průjezdech bylo na trati už velké množství vody a nečistot a zvolnili jsme opatrnější tempo. Před námi je ještě mnoho kilometrů rychlostních zkoušek. Nic není rozhodnuto,“ komentuje průběh první etapy Jan Černý.
Jan Černý s Pavlem Kohoutem zatím svádějí pěkný souboj s Josefem Petákem a Alenou Benešovou, kteří startují s dvoulitrovým Cliem a nejen jejich souboji přihlíží tisíce diváků, které od tratí rychlostních zkoušek nevyhnala ani zima a déšť. Ve druhé etapě Rallye Český Krumlov ale na posádky čekají například dva průjezdy dlouhou a velmi zrádnou rychlostní zkouškou Malonty, a také rychlostní zkouška Kohout, která je zejména za mokra velmi kluzká. Vyvrcholením Rallye Český Krumlov bude dvojí průjezd RZ Lipno, po němž už soutěžící čeká jen přejetí cílové rampy v Českém Krumlově. Nic tedy zatím není jasné.
Přijďte fandit posádce Peugeot Černý Racing Teamu Jan Černý – Pavel Kohout a odneste si ze servisu novou podpisovou kartičku.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?