Honza Černý s Pavlem Kohoutem startují na Rallye Český Krumlov s Peugeotem 208 R2 a vedou si skvěle.
Průběžně vedoucí pozice mezi dvoukolkami, vedení ve třídě 6 a celkově osmé místo absolutně, to je výsledek posádky Peugeot Černý Racing Teamu po první etapě Rallye Český Krumlov. Lonští mistři Evropy rally zde startují s Peugeotem 208 R2 a vedou si opravdu dobře.
Rallye Český Krumlov zatím ničím nevybočuje z trendu letošních domácích soutěží rally, které byly bez výjimky zkrápěny vodou z dešťových mračen. Ti, kteří se přijeli do Českého Krumlova ohřát, také budou nespokojení, protože v Jižních Čechách je navíc velká zima. To jsou ale podmínky, které jsou vodou na mlýn Janu Černému s Peugeotem 208 R2. „Auto funguje bez větších problémů a v první sekci se nám dařilo dobře zvolit pneumatiky. Obuli jsme slicky a byla to správná volba. Déšť ještě nebyl tak silný. Ve druhých průjezdech bylo na trati už velké množství vody a nečistot a zvolnili jsme opatrnější tempo. Před námi je ještě mnoho kilometrů rychlostních zkoušek. Nic není rozhodnuto,“ komentuje průběh první etapy Jan Černý.
Jan Černý s Pavlem Kohoutem zatím svádějí pěkný souboj s Josefem Petákem a Alenou Benešovou, kteří startují s dvoulitrovým Cliem a nejen jejich souboji přihlíží tisíce diváků, které od tratí rychlostních zkoušek nevyhnala ani zima a déšť. Ve druhé etapě Rallye Český Krumlov ale na posádky čekají například dva průjezdy dlouhou a velmi zrádnou rychlostní zkouškou Malonty, a také rychlostní zkouška Kohout, která je zejména za mokra velmi kluzká. Vyvrcholením Rallye Český Krumlov bude dvojí průjezd RZ Lipno, po němž už soutěžící čeká jen přejetí cílové rampy v Českém Krumlově. Nic tedy zatím není jasné.
Přijďte fandit posádce Peugeot Černý Racing Teamu Jan Černý – Pavel Kohout a odneste si ze servisu novou podpisovou kartičku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?